کد خبر: ۱۰۶۰۰۳
تاریخ انتشار:۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
همیشه ثابت می‌کنم که بهترین هستم
مهاجم پرتغالی رئال مادرید از انگیزه بالای خود برای اثبات بهترین بودنش سخن به میان آورد.
تدبیر24»کریستیانو رونالدو به یک عنوان فردی دیگر   دست یافت. او روز دوشنبه به عنوان  بهترین فوتبالیست پرتغالی سال ۲۰۱۷ شناخته شد و بالاتر از روی پاتریسیو ، دروازه‌بان ‌اسپورتینگ و  برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو، دارنده  پنج توپ طلای فوتبال جهان  ، گفت‌:  من از کسب این جایزه خوشحال هستم و آن را به تمام کسانی تقدیم خواهم کرد که من را انتخاب کردند. ۲۰۱۷ چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی سالی فوق‌العاده‌ برای من محسوب می‌شود، چون در این سال پنجمین توپ طلای خودم را نیز به دست آوردم و برای بار دوم در مراسم بهترین‌های فیفا اول شدم. همچنین می‌خواهم این جایزه را به چهار فرزند خودم تقدیم کنم. 

کریستیانو رونالدو در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: من همیشه توانایی‌های خودم را باور داشتم و همیشه این را ثابت کرده‌ام که بهترین هستم. سال به سال در رقابت با بازیکنان دیگر برای کسب عنوان هستم و فکر می‌کنم همیشه این را توانسته ام ثابت کنم که بهترین محسوب می شوم.

مهاجم پرتغالی رئال مادرید در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ توانست در ۴۶ مسابقه ۴۲ گل به ثمر برساند و این فصل این مهاجم پرتغالی توانسته است در ۳۵ بازی خود ۳۷ گل به ثمر برساند.