کد خبر: ۱۲۱۳۸۷
تاریخ انتشار:۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
لیست هتل های ارزان و با کیفیت در تهران
تدبیر24»پایتخت تمام کشورهای دنیا معمولا شهر شلوغ و پرترددی است و هر روز مسافران زیادی را در دل خود می‌پذیرد. تهران هم از آن دسته شهرهایی است که تقریبا در تمام ایام سال پر از مسافر است و این شلوغی گاهی تا جایی پیش می‌رود که در بعضی ایام سال، افراد برای رزرو هتل در تهران با مشکل مواجه می‌شوند. اگر شما هم قصد دارید به تهران سفر کنید و می‌خواهید در هتل اقامت داشته باشید، بهترین راه برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی این است که رزرو خود را چند روز جلوتر از تاریخ سفرتان انجام بدهید. رزرو آنلاین هتل به شما کمک می‌کند در هر ساعتی از شبانه روز هتل مورد نظر خود در تهران را رزرو کنید و با خیال راحت سفرتان را آغاز کنید. در این مطلب قصد داریم لیستی از هتل‌های ارزان و باکیفیت تهران را در اختیار شما قرار بدهیم و سپس، نحوه مشاهده لیست قیمت هتل‌ تهران در علی بابا و رزرو هتل را به شما آموزش بدهیم. در ادامه همراه ما باشید. 


هتل ایران تهران 
هتل سه ستاره ایران یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که در طول دوران فعالیت خود، چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است و آخرین بازسازی آن به سال 1393 برمی‌گردد. این هتل سه طبقه است و در مجموع، 36 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته دارد. از خدماتی که هتل ایران به مسافران خود ارائه می‌کند می‌توان به مواردی مثل اینترنت در اتاق، تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، یخچال، مینی بار و تلفن اشاره کرد. 
 

هتل ایران در خیابان ولیعصر تهران، رو به روی سینما آزادی واقع شده است و به از لحاظ دسترسی به نقاط مهم شهر، از موقعیت خوبی برخوردار است. قیمت رزرو اتاق در این هتل از شبی 310 هزار تومان شروع می‌شود. 


هتل ایرانشهر تهران 
هتل سه ستاره ایرانشهر یکی دیگر از هتل‌های با سابقه تهران است که موفق شده با ارائه خدمات خوب و باکیفیت، رضایت مسافران خود را جلب کند. ساختمان سه طبقه این هتل دارای چهل و هشت واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان است. از جمله امکاناتی که هتل ایرانشهر به مسافران خود ارائه می‌کند، می‌توان مواردی مثل تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، مینی بار، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، سرویس خانه داری، خشکشویی، تالار پذیرایی، رستوران و پارکینگ را نام برد. 

هتل ایرانشهر تهران در خیابان ایرانشهر، بین خیابان سمیه و انقلاب قرار دارد و دسترس راحت آن به امکان مهم شهر، یکی از دلایل محبوبیت این هتل در میان مسافرانی است که قصد رزرو هتل در تهران دارند. قیمت رزرو اتاق‌های هتل ایرانشهر از شبی 424 هزار تومان شروع می‌شود. 


هتل ساسان تهران 
قدمت هتل دو ستاره ساسان تهران به سال 1350 برمی‌گردد؛ ولی این قدیمی بودن روی کیفیت خدمات این هتل تاثیر چندانی نگذاشته است. هتل ساسان آخرین بار در سال 1394 با هدف بهبود امکانات رفاهی، بازسازی و نوسازی شد. این هتل پنج طبقه در مجموع 35 اتاق یک تخته، دو تخته و سخ تخته دارد. بعضی از مهمترین امکاناتی که هتل ساسان برای مسافران خود در نظر گرفته عبارتند از: تلفن، یخچال، اینترنت بی‌سیم در لابی، آسانسور، خشکشویی، صندوق امانات و کافی نت. 
 

هتل ساسان تهران در خیابان شریعتی، پایین‌تر از سینما ایران، کوچه نیرو واقع شده است. موقعیت مکانی خوب این هتل، قابل قبول بودن کیفیت خدمات و امکانات و مناسب بودن قیمت آن، از جمله عواملی هستند که این هتل را در میان گزینه‌های مسافران تهران قرار داده‌اند. قیمت رزرو اتاق در هتل ساسان از شبی 210 هزار تومان شروع می‌شود. 


هتل پاسارگاد تهران 
هتل دو ستاره پاسارگاد تهران یکی دیگر از هتل‌های قدیمی شهر است که با دیدن تمیزی و بالا بودن کیفیت خدمات آن، زیاد متوجه این قدمت نخواهید شد. این هتل آخرین بار در سال 1395 بازسازی شده و خدمات خود را ارتقا داده است. ساختمان پنج طبقه هتل پاسارگاد در مجموع دارای 41 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به مواردی مثل یخچال، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، آسانسور، سالن کنفرانس، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد. 
هتل پاسارگاد تهران در خیابان جمهوری، خیابان جمالزاده جنوبی واقع شده و نزدیک بودن آن به بازار تهران، فرودگاه مهرآباد، میدان ولیعصر و چهارراه استانبول باعث شده تا افراد زیادی که قصد دارند با قیمت مناسبی رزرو هتل در تهران را انجام بدهند، هتل پاسارگاد را انتخاب کنند. قیمت رزرو اتاق در هتل پاسارگاد تهران از شبی 267 هزار تومان شروع می‌شود. 


حرف آخر
اگر تصمیم دارید در ایام شلوغ سال به تهران سفر کنید، رزرو هتل در تهران را به هیچ عنوان به تعویق نیندازید و این کار را یک الی دو هفته زودتر از تاریخ سفر خود انجام بدهید. پیشنهاد می‌کنیم هتل خود را صورت آنلاین رزرو کنید تا ضمن مشاهده تصاویر هتل و خواندن نظر افرادی که قبلا در آن اقامت داشته‌اند، از تخفیف‌های رزرو اینترنتی هم بهره‌مند شوید. برای رزرو هتل از علی بابا کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن علی بابا شوید و به بخش رزرو هتل بروید. در این قسمت می‌توانید با وارد کردن مقصد و تاریخ ورود و خروج، لیست کاملی از هتل‌های تهران را ببینید و رزرو خود را انجام بدهید.