کد خبر: ۱۲۱۴۰۷
تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
عذرخواهی انتخاب از خبرکذب فرار هادی رضوی!
پوزش از «هادی رضوی» به خاطر انتشار خبر کذب «قصد فرار از کشور»
تدبیر24»چندی قبل «انتخاب» طی خبری در کانال خود و به نقل از برخی منابع که معتبر به نظر می‌رسیدند، خبری را با ادعای «تلاش برای فرار هادی رضوی» منتشر کرد که پس از بررسی های متعدد از منابع مختلف رسمی، کذبیت خبر بر «انتخاب» روشن شد. 

لذا وظیفه‌ی خود می‌دانیم، از آقای هادی رضوی و خانواده‌ی ایشان عذرخواهی و طلب حلالیت کنیم و امیدواریم، خداوند نیز به خاطر این خطا، ما را ببخشاید. باشد که زین پس، عوامل و خبرنگاران «انتخاب» بیش از پیش، در صحت خبر، دقت و بررسی بیشتری به خرج داده تا آبروی یک انسان، که از حرمت کعبه نیز، نزد خداوند عزیزتر است، در اثر سهل‌انگاری یا کم‌توجهی، در معرض خطر و بی‌اعتباری قرار نگیرد. 

گرچه بسیاری پوزش رسمی یک رسانه را نشان از ضعف یا کاهش اعتبار نزد مخاطبان می‌دانند، اما «انتخاب» ضمن محفوظ دانستن حق انتقاد منصفانه‌ی خود از وزیر کار و آقای رضوی در مسائل دیگر، با افتخار و با تقید به موارین اسلامی و انسانی، بر این «گزاره‌ی پوزش طلبی» تاکید و بر آن گردن می‌نهد. 

ان‌شالله که خداوند، همه‌ی ما را (بالاخص اهالی رسانه که با آبروی انسان‌ها نسبت ویژه‌ای دارد و چونان نشستن بر شاخه‌ای باریک و کم‌توان می‌ماند)، از شرّ خطاهایی چنین دهشتناک استخلاص کند که می‌تواند آبروی یک انسان، یک خانواده، یک خاندان و حتی یک نسل را دستخوش ناآرامی و نامهربانی‌ها و شرایط را برای آنان «غیرقابل احیا» کند و ‌صدالبته، علی‌الیقین و نتیجتاً، «اثر وضعی» آن در زندگی اهالی رسانه‌ی مرتکبِ چنین خطاهایی، مشهود و بل سنگین و تلخ خواهد بود. 

با پوزش از کلیه‌ی همکاران رسانه‌ای که خ بر «قصد فرار» را منتشر کردند، تقاضا داریم تکذیبیه بالا را منتشر کنند

سرویس سیاسی «انتخاب»