کد خبر: ۱۲۳۱۶۱
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
تیپ سال 1401؛ در سال جدید چه تیپی بزنیم؟


 

 تدبیر24»به نقل از خبر آنلاین، برای ساخت استایل 1401،چه معیارهایی را مدنظر قرار می‌دهید؟ آیا پیروی از رنگ سال یعنی آبی بنفش در خلق تیپ 1401 برایتان اهمیت زیادی دارد؟ ساخت تیپ امسال 1401 برای هر مرد و زن، یک مقوله بسیار جذاب است که البته باید با دقت و اصولی انجام شود. در این مقاله قصد داریم تا به نحوه خلق استایل با تیشرت، شلوار و پیراهن مردانه برای سال 1401 بپردازیم. با ما همراه باشید.

ساخت استایل 1401 با تیشرت

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که آقایان به اندازه خانم‌ها به خرید لباس‌های جدید و ساخت استایل 1401 توجهی ندارند؛ در حالی که مردان خوش‌پوش و خوش‌سلیقه همیشه به زیبایی ظاهر خود دقت می‌کنند. در روزهای ابتدایی سال و فصل بهار، استفاده از تیپ‌های کژوال می‌تواند ظاهر زیبایی را برای آقایان خلق کند. یکی از مهم‌ترین اجزای استایل کژوال و غیر رسمی برای آقایان، تیشرت مردانه است.

تیشرت مردانه تنوع بسیار زیادی در طرح، رنگ و مدل‌بندی دارد و پوشیدن هریک از آن‌ها می‌تواند ظاهر بسیار زیبایی برای شما خلق کند. بیشتر مردان ترجیح می‌دهند تا از تیشرت‌های بدون طرح، یقه گرد و ساده برای تیپ 1401 خود استفاده کنند. البته تیشرت‌های یقه دار یا پولوشرت نیز طرفداران خاص خود را دارد.

محبوب‌ترین رنگ‌ها برای تیشرت استایل 1401

تیشرت، یکی از محبوب ترین لباس ها برای آقایان و خانم ها است که تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی دارد. شکل بدنه و آستین این لباس، شبیه به حرف انگلیسی T است و به همین دلیل به آن T شرت می گویند. این نوع بلوز از پارچه های کشباف و نخی درست می شود و مراحل ساخت آن نیز معمولاً به صورت خودکار است.

یکی از آپشن‌های جذاب برای آقایان در سال جدید، انتخاب تیشرت به رنگ سال یعنی وری پری است. وری پری ترکیبی از آبی و قرمز بوده که با نام آبی اسطوخودوسی و یا آبی بنفش نیز شناخته می‌شود. ترکیب تیشرت وری پری با شلوار جین آبی و کفش اسپرت، می‌تواند ظاهر بسیار زیبایی را برایتان خلق نماید.

انتخاب نوع تیشرت

تیشرت‌ها دسته‌بندی مختلفی دارد اما در حالت کلی می‌توان آن‌ها را به مدل‌های یقه گرد، یقه هفت و پولوشرت تقسیم‌بندی کرد. در بین این مدل‌ها، یقه گرد از همه پرطرفدارتر است. پولوشرت‌ها نیز معمولاً در مدل‌های چند رنگ و طرح‌دار عرضه می‌شود که علاقه‌مندان خاص خود را دارد. یکی از عوامل موثر در خرید مدل لباس، فیزیک و هیکل بدن است. براین اساس، می‌توان تیشرت‌ها را چنین دسته بندی کرد:

·       یقه گرد: مناسب افراد با بالا تنه ظریف، مناسب جهت نمایش اندام ورزشی

·       یقه هفت:  مناسب افراد با بالا تنه بزرگ

·       پولوشرت: مناسب افراد با گردن و قد بلند

استایل 1401 با شلوار

یکی از مهم ترین معیارها و فاکتورها در خرید شلوار مردانه، شناخت مدل ها ی گوناگون آن است. دقت داشته باشید که شلوار جزو اجزای اصلی هر استایل محسوب می شود و آشنایی با مدل های آن، شرایط را برای انتخاب بهترین مدل و ساخت استایل های زیبا فراهم می آورد.

شلوار مردانه را در یک دسته‌بندی کلی، می‌توان به حالت‌های رسمی و غیر رسمی تقسیم کرد. انتخاب هریک از این حالت‌ها، کاملاً بستگی به شرایط و ظاهر مورد علاقه هرکس دارد. اما معمولاً توصیه می‌شود که مدل‌های مختلف را در کمد خود نگهداری نمایید تا در مواقع لازم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

انتخاب مدل

اگر به تیپ‌های کژوال علاقه دارید، حتما چند مدل و طرح از شلوار جین را در کمد لباس‌های خود نگهداری می‌کنید. جین مردانه مدل‌های مختلفی مثل راسته، اسکینی، زاپ‌دار، لوله تفنگی و... دارد و رنگ‌های آبی، سرمه‌ای و زغال‌سنگی آن بسیار پرطرفدار هستند. کیفیت فوق‌العاده پارچه شلوارهای جین، باعث شده تا آن‌ها دوام مناسبی داشته باشند و ظاهر زیبای خود را تا مدت زیادی حفظ کنند.

اگر دوست دارید تا لباس‌هایتان کمی حالت رسمی داشته باشد، می‌توانید از شلوار کتان در استایل 1401 خود استفاده کنید. طرح کتان تنوع رنگ فوق‌العاده‌ای دارد و رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای تیره، کرم و قهوه‌ای روشن آن بسیار پرطرفدار هستند. ترکیب شلوار کتان به رنگ قهوه‌ای روشن و تیشرت و کفش سفید، یکی از جذاب‌ترین ترکیب‌ها برای آقایان خوش‌پوش محسوب می‌شود.

 

چنانچه در سال جدید، قصد دارید تا ظاهر رسمی و جذابی داشته باشید، شلوارهای پارچه‌ای کلاسیک انتخاب مناسبی برایتان محسوب می‌شود. شلوار کلاسیک را می‌توانید با پیراهن مردانه کلاسیک و یا کت رسمی ست کنید. تیپ‌های رسمی و کلاسیک، تأثیر فوق‌العاده‌ای در افزایش جلوه مردانگی و جذابیت دارند.

انتخاب کفش مناسب براساس نوع شلوار و لباس

کفش یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها برای آقایان و خانم‌ها به شمار می‌رود که تأثیر قابل توجهی بر زیباتر شدن ظاهر دارد. کفش را باید براساس نوع شلوار و لباس انتخاب نمایید. به طور مثال اگر تصمیم گرفته‌اید که ظاهر اسپرت برای تیپ 1401 داشته باشید، کفش کتانی و ورزشی گزینه‌های مناسبی برایتان خواهند بود. از طرفی، شلوارها و لباس‌های کلاسیک با کفش‌های کلاسیک مثل آکسفورد، Cap toe و... به خوبی ست می‌شوند.

ساخت استایل 1401 با پیراهن

شاید زمانی که بخواهیم در خصوص انواع مختلف پیراهن صحبت کنیم، تصور یک عده به سمت مدل های آستین کوتاه، آستین بلند، یقه کوتاه، یقه دیپلمات و... برود. دسته بندی این پوشاک به اندازه شلوار مردانه، متنوع نیست اما شناخت طرح های مختلف به انتخاب و خرید بهتر کمک می کند. در ادامه به بیان این مدل ها می پردازیم.

مدل‌بندی در پیراهن براساس معیارهای مختلفی صورت می‌گیرد که یکی از آن‌ها، آستین است. پیراهن‌های آستین کوتاه در روزهای گرم سال محبوبیت بسیار بالایی دارند اما نباید ترجیحاً آن‌ها را با کت پوشید. پیراهن آستین کوتاه با شلوارهای کتان و جین به خوبی ست می‌شود.

در نقطه مقابل پیراهن‌های آستین بلند معمولاً در ظاهرهای رسمی و در کنار و کت و شلوار و کروات کاربرد دارند. در خرید پیراهن آستین بلند، باید به شکل بسته شدن آستین‌ها، طراحی دکمه‌ها و کیفیت پارچه توجه داشت. هرچقدر درصد نخ پیراهن بیشتر باشد، اتو کردن آن سخت‌تر می‌شود اما مشکلاتی همچون تعریق و صدمات پوستی را به دنبال ندارد.

 

محبوب‌ترین پیراهن برای استایل 1401

بدون شک محبوب‌ترین نوع پیراهن در بین آقایان، مدل چهارخانه است. این پیراهن حالت غیر رسمی دارد و قرارگیری آن در کنار شلوارهای کتان یا جین و کفش‌های آل استار و کتانی، جلوه بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد. چهارخانه خود شامل دو نوع ریز و درشت است که نوع درشت آن معمولاً در تیپ‌های اسپرت و نوع ریز آن در تیپ‌های نیمه رسمی کاربرد دارد.

انتخاب رنگ پیراهن

تنوع بسیاری زیادی از رنگ برای پیراهن وجود دارد که انتخاب هریک از آن‌ها، به عواملی همچون سلیقه، فصل و فیزیک بدن شما وابسته است. رنگ‌های روشن برای تابستان و تیپ اسپرت، انتخاب بهتری محسوب می‌شوند. بسیاری از جوانان پیراهن‌های روشن را با شلوارهای چسب جین و کفش ورزشی ست می‌کنند و ظاهرهای خاصی را برای خود به وجود می‌آورند. ترکیب پیراهن و شلوار تیره نیز، گزینه‌ای مطلوب برای جوانان خوش‌پوش است.