کد خبر: ۱۲۳۷۰۰
تاریخ انتشار:۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
با افزایش اعتماد به نفسم تبدیل به فردی موفق شدم

افرادی که متکی به خود هستند و وجود خود را برای اطرافشان مفید و لازم می دانند، افراد مثبت اندیشی هستند. اگر شما چنین فردی نیستید به دنبال راههای افزایش عزت نفس خود باشید. اینگونه نگاهتان نسبت به خودتان تغییر می کند، در نتیجه اطرافتان را نیز با دیدی دیگر خواهید دید. یکی از صیفی جات بسیار پر سود نخود فرنگی می باشد که هموراه پر رونق می باشد.

نخود فرنگی محلی

خانمهای خانه دار قیمت نخود فرنگی محلی را از ما پرس و جو می کنند تا طبق نیاز خود آن را تهیه و استفاده کنند.

معمولا افراد از نخود فرنگی محلی به مقدار زیاد در فریزر نگه داری می کنند تا در طبخ انواع غذاهای خود استفاده کنند.

زیرا بسیار نرم و خوشمزه می باشد و طعمی خاص را به خوراک می دهد به طور مثال داخل الویه بسیار کاربرد دارد.

و حتی برای تزیین روی آن به خاطر رنگ سبز هم مصرف می شود و همچنین داخل آب مرغ برای گرفتن شیرینی هویج به کاربرده در آن می شود.

عده ای هم ترجیح می دهند آن را به صورت کنسرو شده میل کنند کافی است به مقدار لازم این محصول را با آب ترکیب کنند.

و سپس با کمی نمک و فلفل روی شعله گاز قرار دهند تا خوب پخته شود و پس از آماده شدن با برنج کته یا ماکارونی میل کنند.

نخود فرنگی بسته بندی

قیمت نخود فرنگی بسته بندی شده می تواند بر عوامل متعددی تاثیر داشته باشد که مهم ترین آن همان نوع بسته بندی آن است که اندازه های مختلف عرضه می شود.

بسیاری از خانم ها امروزه به دنبال نخود فرنگی بسته بندی شده هستند زیرا به صورت پاک شده و آماده است که می توانند آن را در فریزر نیز نگهداری کنند.

نخود فرنگی کاربردهای بسیار زیادی در تهیه ی انواع غذاها دارد و طعمی بسیار خوشمزه به غذا می دهد، همچنین خواص و فواید بسیار زیادی هم دارد.

نخود فرنگی غنی از مواد معدنی است که استفاده روزانه از آن در غذا می تواند به سلامت بدن کمک بسزایی کند و از بروز بسیاری بیماری جلوگیری می کند.

به افرادی که دچار کم خونی هستند توصیه می شود که حتما از نخود فرنگی استفاده کنند زیرا دارای مقادیر زیادی آهن است که از بروز کم خونی جلوگیری می کند.

نخود فرنگی کیلویی

نخود فرنگی کیلیویی از سبزیجات خوشمزه و پرمصرف است که در تهیه انواع خوراک، خورشت ها، سالاد، سوپ ها و ساندویج ها استفاده می‌شود. نخود فرنگی کیلویی در حجم های متنوع و دلخواه با قیمت عالی هم به صورت تازه و سبز و هم به شکل خشک شده در بازار عرضه می شود.

نخود فرنگی را در دسته حبوبات و غلات قرار می دهند و مانند دیگر حبوبات دارای مواد مغذی و کربوهیدرات بوده و در این فروشگاه اینترنتی به صورت کیلویی به فروش می رسد. نخود فرنگی کیلویی تازه و مقوی را می توانید از ما سفارش دهید که قیمت مناسب و ارزانی دارد. قیمت نخود فرنگی به خشک یا تر بودن محصول، کیفیت آن و نوع بسته بندی نخود فرنگی بستگی دارد.