کد خبر: ۱۲۳۷۰۵
تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
ماهی های نجات بخش مرا از باتلاق فقر به پناهگاه ثروت رساندند!

گاهی اوقات تغییر عادت ها و انجام مداوم یک کار باعث ثروتمندی می شود، در اصل یکی از مواردی که مربوط به ثروتمند شدن است همین موضوع است که خیلی از افراد به آن توجهی نمی کنند و فکر می کنند راز پولدار شدن بسیار عجیب و غریب و گاهی غیر ممکن است. پیشنهاد من به شما عزیزان فعالیت در حوزه کنسرو ماهی می باشد که امروزه توانسته سود زیادی را برای افراد به ارمغان بیاورد. من با تلاش و استمرار در این حوزه توانستم زندگی گذشته ام را با تغییرات قابل توجهی مواجه کنم، در ادامه با این حوزه بیشتر آشنا شوید.

کنسرو ماهی سالمون

قوطی هایی کنسرو ماهی سالمون باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه میکروب باشند و حتما قبل از پر شدن باید به طور کامل استریل شوند.

همچنین بسته بندی انواع کنسرو مثللوبیا چیتی کنسروییا ذرت باید به گونه ای باشد که هیچ گونه آلودگی به آن وارد نشود و درب آن باید کاملا پلمپ شده باشد.

باید در نظر داشت که استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید هر محصول اصلی ترین و مهم ترین مسئله بوده و کنسرو ماهی نیز از این قاعده مستثنی نیست و از ابتدا تا انتهای تولید آن تحت نظر کارشناسان مورد بررسی و آزمایش قرار بگیرد.

با توجه به اینکه خرید و فروش کنسرو تن ماهی تراریخته و غیر تراریخته همه روزه در سراسر جهان انجام می شود و هر کدام از این کنسرو ها به طور مجزامشتریان وفادارخودش را دارد، در دسته ی مواد غذایی پرطرفدار و محبوب قرار می گیرد.

کنسرو ماهی شیلتون

مقادیر فراوانی از امگا 3 در ماهی و کنسرو ماهی شیلتون موجود است و می توان ماهی را به عنوان اصلی ترین منبع این ماده معرفی کرد.

امگا 3 یکی از چندین اسید های چرب ضروری بدن است، که برای رشد بدن بسیار ضروری هستند و در برخی مقالات علمی و پزشکی با عنوان ویتامین F نیز شناخته می شوند.

بدن به صورت طبیعی توانایی ساخت این ماده را ندارد و از این جهت باید غذا ها و مکمل هایی که حاوی امگا 3 هستند هر روزه به میزان کافی مصرف شود تا نیاز بدن به طور کامل از این ماده برطرف شود.

چرا که کمبود آن سبب بروز مشکلات و بیماری های التهابی، مشکلات پوستی، تضعیف سیستم ایمنی بدن، ضعف چشم و بینایی می شود.

کنسرو ماهی تن جنوب

فروشگاه های مختلف که در زمینه ی عرضه ی محصولات غذایی فعالیت می کنند برای خرید کنسرو ماهی تن جنوب، به صورت عمده باید از تامین کنندگان و برند های معتبر این محصول را تهیه کنند، چرا که این محصول باید در شرایطی کاملا بهداشتی و مکانیزه تولید شود تا سلامت مصرف کنندگان را به خطر نیندازد.

در رابطه با فواید و مضرات تراریخته اختلاف نظرات بسیاری وجود دارد که از این جهت مجموعه های تولید کننده این نوع محصولات موظف هستند که نماد تراریخته را روی بسته بندی محصول خود درج کنند.

برای اینکه خریداران بتوانند در هنگام خرید قدرت تصمیم گیری داشته باشند و محصول مورد نظر خود را از میان محصولات تراریخته یا غیر تراریخته انتخاب و خریداری نمایند.

طرفداران این موضوع بر این باورند که انجام این عملکرد بر ساختارمحصولات غذاییمختلف می تواند مقاومت آن ها را در برابر آفات و فساد افزایش داده و در نتیجه موجب ماندگاری بیشتر محصول شود و‌ گروه مقابل نیز معتقد هستند که استفاده از محصولات تراریخته در طولانی مدت موجب بروز بیماری های متعدد می شود.