کد خبر: ۱۲۳۸۶۴
تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
راهنمای خرید لباس بچه گانه
خرید لباس بچه گانه می تواند تصمیمی سخت باشد. شال گردن بچه گانه نیز می تواند یک تغییر اضافه به تیپ فرزندان باشد. در ادامه به پیشبند نخی نیز می پردازیم که هر بچه ای در زمان نوزادی نیاز دارد.

لباس بچه گانه

خرید لباس بچه گانه

نحوه لباس پوشیدن کودک برای صندلی ماشین

وقتی هوا معتدل است، قرار دادن نوزادان روی صندلی ماشین خیلی سخت نیست. معمولاً تنها چیزی که آن‌ها باید بپوشند یک کتانی است که یک پتوی سبک روی آن‌ها قرار می‌گیرد. یک شلوار یا شورت برای روزهای گرم می‌تواند به ایجاد یک لایه محافظتی اضافی در برابر نیشگون گرفتن سگک کمک کند. اما در زمستان، زمانی که کودک با لباس برفی پف‌دار جدید و دوست‌داشتنی خود پوشیده می‌شود، چطور؟ پرایس می گوید: «توصیه های قوی در مورد استفاده نکردن از لباس های پف دار در صندلی ماشین وجود دارد. این به این دلیل است که هوای اضافی بین کودک و کت می تواند در هنگام تصادف رانندگی خطرناک باشد. او می‌گوید: «درآوردن آن و قرار دادن پتو در بالای بندها مهم است.

نحوه لباس پوشیدن کودک برای خواب

اسمیت می‌گوید: «وقتی کودکی می‌خوابد، کمتر خواهد بود.» از آنجایی که نوزادان می توانند از دستکش و کلاه خود در رختخواب تکان بخورند، این می تواند خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) را ایجاد کند. اگر دوست دارند قنداق شوند، تنها چیزی که باید بپوشند زیر پتو قنداقشان است. اگر تمایل به خراشیدن دارند، می‌توانید مدل‌های آستین بلند با دستکش‌های داخلی را نیز پیدا کنید. اگر کودک دوست ندارد قنداق بزنند، کیسه خواب را امتحان کنید.

آیا باید به پارچه های طبیعی بچسبم؟

در حالی که اسمیت می گوید در مورد خرید لباس هایی که صرفا از مواد آلی ساخته شده اند استرس نداشته باشید، الیاف طبیعی مانند پنبه یا بامبو بسیار تنفس پذیرتر هستند و می توانند به تنظیم دمای کودک کمک کنند. او همچنین از والدین می‌خواهد قبل از پوشیدن لباس‌های جدید را در دستگاه بیندازند، زیرا مواد شیمیایی و رنگ‌های خشن می‌توانند در طول فرآیند تولید به داخل دستگاه نفوذ کنند.

از آنجایی که احتمالاً مطمئن نیستید که آیا نوزاد پوست حساسی دارد یا خیر، پرایس توصیه می‌کند لباس‌های رنگ‌آمیزی تزئین شده با طرح‌های شخصیتی را برای نوزادان بزرگ‌تر ذخیره کنید. او می‌گوید: «وقتی آن‌ها جدید هستند و شما به سختی از خانه بیرون می‌روید، نیازی به لباس دوست‌داشتنی با میکی موس روی آن ندارند. "لباس ساده و نرم ایده آل است."

لباس کودک

شال گردن بچه گانه

شال گردن می تواند تغییری در ظاهر فرزند شما ایجاد کند. برای دیدن مدل های متفاوت می توانید به وب سایت دیجی بی بی مراجعه کنید تا این مدل ها و سایز های مختلف آنرا ببینید.

پیشبند نخی بچه گانه

بازار کودک مملو از اقلامی است که به عنوان کالاهای ضروری تبلیغ می شوند. به‌عنوان یک والدین جدید یا والدینی که به‌زودی به دنیا می‌آیند، می‌توان سخت باشد که از این مشکلات عبور کنید و بفهمید که واقعاً به چه چیزی نیاز دارید. اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که پیشبند و پارچه‌های آروغ دو چیز هستند که قطعاً می‌خواهید در دست داشته باشید. بنابراین پیشبند بچه دقیقاً چیست و پارچه آروغ چیست؟ چه زمانی نوزادان به آنها نیاز دارند، به چه تعداد و برای چه مدت نیاز دارند؟ برای پاسخ به این سوالات، همراه با نکات خرید و راهنمایی مفید در مورد استفاده از این موارد ضروری، به خواندن ادامه دهید.

لباس آروغ بچه چیه؟

پیش بند نوزاد به دور گردن بسته می شود تا لباس نوزاد را از ریختن مواد غذایی محافظت کند. بچه‌های زیر دو سال، چه پوره با قاشق و چه پوره سیب‌زمینی، معمولاً آشفته‌اند. می‌توانید روی آنها حساب کنید تا راهی برای تهیه غذایشان پیدا کنند، و پیش‌بند به شما کمک می‌کند بعد از هر وعده غذایی لباس‌هایشان را عوض نکنید.

پیشبندها به طور سنتی از پارچه ساخته می شوند و دور گردن را با گیره، دکمه یا نوار چسب محکم می کنند. پارچه ها راحت هستند و به راحتی قابل شستشو در ماشین هستند. پیشبندهای سیلیکونی نیز وجود دارد که معمولاً قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند اما بسیار سفت تر از نمونه های پارچه ای خود هستند.

بهترین مواد برای پیش بند کودک و پارچه آروغ

بهترین مواد برای پیش بند بچه و پارچه های آروغ، پارچه هایی با منبع طبیعی هستند که نرم، جاذب، قابل تنفس و قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند. بسیاری از والدین تازه وارد پنبه ارگانیک و ملحفه های دارای گواهی ضدآب بودن را انتخاب می کنند تا خیالشان راحت باشد که چه چیزی با پوست نوزادشان تماس پیدا می کند. در اینجا چیزی است که باید بدانید.

پنبه آلی

پنبه ارگانیک از گیاهان پنبه‌ای که در خاک ارگانیک بدون کود مصنوعی، آفت‌کش‌ها یا سایر مواد سمی رشد می‌کنند، تهیه می‌شود. پارچه ذاتا نرم حتی برای حساس ترین پوست ها ملایم و ایمن است و آن را به بهترین انتخاب برای محصولات کودک تبدیل می کند. هنگام خرید پیشبند و پارچه آروغ، به دنبال برچسب ضدآب بودن باشید. این گواهی تضمین می کند که منسوجات عاری از بیش از 100 ماده هستند که می تواند به کودک شما یا محیط زیست آسیب برساند.

دیجی بی بی

اگر به این موارد علاقه مند شدید، پبشنهاد می شود که به وب سایت dgbabyclothes.com مراجعه کنید و این موارد را مشاهده کنید.

برچسب ها : وسایل ضروری کودک,خرید لباس کودک,لباس زیر بچه گانه,بلوز شلوار بچه گانه,رامپر,خرید پیشبند بچه گانه,خرید بلوز بچه گانه,پتو نوزادی,پیشبند سیلیکونی,شومیز بچه گانه,سویشرت بچه گانه,حوله نوزادی,خرید پتو نوزادی,کوله پشتی کودک,کلاه بافتنی بچه گانه,کاپشن بچه گانه,شلوار لی بچه گانه,بلوز نخی بچه گانه,سارافن بچه گانه,بادی بچه گانه,پیراهن بچه گانه,گیره سر بچه گانه,شلوارک بچه گانه,سرهمی جورابدار,جوراب کالجی بچه گانه,ست بیمارستانی,بلوز بچه گانه,ژاکت بافت بچه گانه,شلوار بچه گانه