کد خبر: ۱۲۴۱۰۷
تاریخ انتشار:۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
اقامت به‌صرفه در کرج: معرفی 5 هتل ارزان با امکانات مناسب

کرج، مرکز استان البرز چهارمین شهر پرجمعیت ایران است و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی فراوانی دارد. جاذبه‌های کرج آثاری به‌جامانده از دوران باستان، هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان هستند. مسافرانی که قصد سفر به کرج را دارند، برای اقامت به‌صرفه در این شهر ارزان‌ترین هتل کرج را انتخاب می‌کنند. یکی دیگر از روش‌های صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به کرج، خرید بلیط قطار به‌جای خرید بلیط هواپیما است. سفر با قطار علاوه‌بر این‌که ارزان‌تر از هواپیما است، امنیت و راحتی بیشتری دارد. در این مطلب، قصد داریم 5 مورد از هتل ‌های ارزان با امکانات مناسب در کرج را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آشنایی با ارزان‌ترین هتل ‌های کرج با امکاناتی مناسب

جاذبه‌های گردشگری موجود در کرج این شهر را به یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است. هر سال افراد زیادی از سراسر کشور برای بازدید از مکان‌های دیدنی کرج مانند جاده چالوس، سد امیرکبیر، آبشار چاران، آبشار هفت‌چشمه، آبشار نوجان، آبشار نشترود، پیست اسکی دیزین، غار یخ‌مراد، باغ لاله گچسر، روستای برغان، روستای آتشگاه، طالقان، کردان، پل شاه‌عباسی، کاخ مروارید، کاخ سلیمانیه، کاروان‌سرای شاه‌عباسی، دهکده ورزشی و باغ پرندگان چهارباغ، باغ فاتح، باغ گل‌ها، امامزاده طاهر، بام کرج و ...، با قطار راهی این شهر می‌شوند و با اقامت در یکی از ارزان‌ترین هتل ‌های کرج در هزینه‌های اقامت صرفه‌جویی می‌کنند. قبل از هر‌گونه اقدامی برای خرید آنلاین بلیط قطار و رزرو هتل کرج، بهتر است که با هتل ‌های ارزان این شهر آشنا شوید. در ادامه مطلب، این هتل ‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. هتل مرمر کرج

یکی از هتل ‌های ارزان کرج که در خیابان فروغی این شهر واقع شده است، هتل دو‌ستاره مرمر نام دارد. افتتاح این هتل در سال 1355 و بازسازی آن در سال 1394 انجام شد. در این هتل 5 طبقه، 31 باب اتاق وجود دارد. از امکانات رفاهی موجود در هتل مرمر کرج می‌توان به مواردی مانند رستوران با ظرفیت 40 نفر، پارکینگ با ظرفیت 8 خودرو، اتاق‌های مجهز به سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و ... اشاره کرد.

نکته قابل‌توجه درباره هتل مرمر این است که افراد بومی ساکن کرج در این هتل پذیرش نمی‌شوند و فقط مسافران می‌توانند در هتل مرمر اقامت داشته باشند. پرسنل باتجربه و آموزش‌دیده هتل همواره بهترین برخورد را با مهمانان دارند. پارک چمران، پل شاه‌عباسی، مرکز خرید زکیخانی و مرکز خرید دانشگاه، از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید نزدیک به هتل مرمر محسوب می‌شوند.

  1. هتل پردیس کرج

هتل سه‌ستاره پردیس در میدان شاه‌عباسی، بلوار امامزاده حسن، روبه‌روی درب غربی دانشکده کشاورزی و روبه‌روی خوابگاه پسرانه پردیس کرج واقع شده است. این هتل نیز یکی هتل ‌های ارزان کرج به‌شمار می‌رود و فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است. برای بهبود کیفیت خدمات هتل پردیس کرج، آن را در سال 1397 مورد بازسازی قرار دادند. در این هتل 3 طبقه، 30 باب اتاق مجهز وجود دارد. از امکانات رفاهی ارائه‌شده در هتل پردیس می‌توان مواردی مانند پارکینگ روباز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم اعلام حریق، حمام، تلویزیون، یخچال، مبلمان راحتی، کمد لباس، رستوران با ظرفیت 45 نفر و ... را نام برد.

  1. هتل امیرکبیر کرج

هتل دو‌ستاره امیرکبیر یکی دیگر از هتل‌ های ارزان با امکانات مناسب کرج است که در خیابان دکتر بهشتی، خیابان فروغی این شهر واقع شده است. این هتل در سال 1369 در زمینی به مساحت 1080 مترمربع تاسیس شد و در سال 1395 برای ارتقا سطح کیفیت خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت. در این هتل 2 طبقه، 49 باب اتاق وجود دارد. از امکانات رفاهی موجود در آن می‌توان مواردی مانند پارکینگ رایگان با ظرفیت 19 خودرو، اتاق‌های مجهز به حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس و ... را نام برد. موقعیت جغرافیایی هتل به‌گونه‌ای است که با جاذبه‌های دیدنی کرج فاصله کوتاهی دارد.

  1. هتل سامان کرج

هتل سامان کرج به‌عنوان یک هتل دو‌ستاره ارزان در ابتدای خیابان دکتر بهشتی، خیابان دکتر همایون این شهر واقع شده است و 4 طبقه و 27 باب اتاق دارد. افتتاح این هتل در سال 1356 و بازسازی آن در سال 1393 انجام شد. از امکانات رفاهی این هتل کرج می‌توان به مواردی مانند رستوران با ظرفیت 50 نفر، اینترنت رایگان در لابی، اتاق‌های مجهز به تلویزیون، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی‌بار با هزینه و ... اشاره کرد. به این نکته توجه داشته باشید که در برخی از اتاق‌های هتل سامان، حمام و سرویس بهداشتی وجود ندارد و مهمانان باید از حمام و سرویس بهداشتی عمومی بیرون از اتاق استفاده کنند. هزینه اقامت در این اتاق‌ها نسبت به اتاق‌های دیگر ارزان‌تر است.

  1. هتل کندلوس کرج

در ابتدای جاده چالوس و ورودی جاده کندر کرج، هتل دو‌ستاره نوسازی به ‌نام کندلوس وجود دارد. نمای بیرونی هتل سفیدرنگ و مانند ساختمان‌های لوکس و مدرن طراحی شده است. این هتل 5 طبقه با 1500 مترمربع زیربنا دارای 28 باب اتاق است و اقامت در آن به هزینه بالایی نیاز ندارد. افتتاح هتل کندلوس در سال 1400 انجام شده است.

رستوران با ظرفیت 120 نفر، کافی‌شاپ با ظرفیت 30 نفر، بیلیارد با هزینه، سیستم تهویه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، تلویزیون، یخچال، کمد لباس، مبلمان، پارکینگ با ظرفیت محدود، آلاچیق، فوتبال‌دستی با هزینه، آسانسور، حمام، دمپایی، صبحانه رایگان و ... از امکانات رفاهی و خدمات هتل کندلوس کرج به‌شمار می‌روند.

خرید آنلاین بلیط قطار و رزرو هتل کرج در سایت فلای تودی

در این مطلب، به معرفی 5 مورد از هتل ‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه کرج شامل هتل مرمر، هتل پردیس، هتل امیرکبیر، هتل سامان و هتل کندلوس پرداختیم. مسافرانی که قصد دارند با استفاده از قطار به کرج سفر کنند، برای خرید بلیط قطار باید وارد سایت فلای تودی شوند. این سایت درحال‌حاضر به‌عنوان بهترین سایت ارائه‌دهنده خدمات آنلاین گردشگری ایران شناخته می‌شود. با‌توجه‌به ارزان‌بودن قیمت بلیط قطار، سفر با این وسیله نقلیه همواره طرفداران زیادی دارد.

مسافران برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به کرج، هم‌زمان با خرید آنلاین بلیط می‌توانند یکی از هتل ‌های ارزان این شهر را نیز در سایت فلای تودی رزرو کنند و اگر چنان‌چه در هر یک از مراحل خرید بلیط یا رزرو هتل با سوالی مواجه شدند، با پشتیبانی 24ساعته فلای تودی تماس بگیرند. کارشناسان تیم پشتیبانی فلای تودی راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه خواهند داد.