کد خبر: ۱۲۴۱۰۸
تاریخ انتشار:۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
تدریس خصوصی زبان برای کودکان

هر چه سن شما بالاتر می رود، شروع یادگیری یک زبان جدید دشوارتر می شود. اما برای کودکان، می تواند خیلی راحت تر باشد. آموزش یک زبان جدید به کودکان نه تنها به باعث می شود تا با فرهنگ دیگری آشنا شوند بلکه خلاقیت و عملکرد شناختی آن ها را نیز به شدت بهبود می بخشد.

آموزش خصوصی زبان به کودکان به آن ها کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند، در موسسه زبان دهخدا اساتید با کمک آخرین متد های آموزشی و گذراندن دوره های تدریس برای کودکان، به آن ها کمک می کنند تا یادگیری برایشان راحت‌تر و جذاب‌تر شود.

مقایسه کلاس های خصوصی و گروهی کودکان

در کلاس های گروهی برخلاف کلاس های خصوصی تعداد زبان آموزان بیشتر است و ممکن است تمامی زبان آموزان نتوانند در کلاس مشارکت داشته باشند. شرکت نکردن یک زبان آموز در کلاس های گروهی باعث به عقب افتادن فرد از درس می شود و ممکن است در یادگیری دچار مشکل شود. اما در کلاس های خصوصی اینطور نیست.

در کلاس های گروهی معلم نمی تواند به تمامی زبان آموزان توجه کند و ممکن است متوجه برخی از اشتباهات زبان آموزان نشود و نتواند آن ها را راهنمایی کند اما در کلاس های خصوصی توجه و تمرکز معلم بر روی یک یا دو زبان آموز است و می تواند به آن ها بازخورد فوری بدهد و آن ها را راهنمایی کند.

کلاس های خصوصی زبان کودکان در موسسه دهخدا

در موسسه دهخدا کلاس های خصوصی زبان انگلیسی کودکان هر ترم شامل ۱۰ جلسه می باشد که با تعداد ۱ یا ۲ زبان آموز تشکیل می شود. این کلاس ها به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شوند که کلاس های حضوری در آموزشگاه و نیز به صورت اعزام مدرس به منزل قابل برگزاری است و مدت زمان پایان یافتن آموزش نسبت به کلاس های گروهی و نیمه گروهی کمتر خواهد بود.

کلاس های خصوصی زبان کودکان به صورت ترمیک، نیمه فشرده، فشرده و فوق فشرده برگزار می شود و شما می توانید هر کدام را که می خواهید برای کودک خود و با مشورت با موسسه انتخاب کنید.

هزینه تدریس خصوصی زبان کودکان

پیدا کردن معلم خصوصی خوب همیشه دغدغه والدین بوده و هست، آموزشگاه زبان دهخدا با کمک اساتید تحصیل کرده و باتجربه که زمینه تدریس برای کودکان را دارند، به شما می توانند در یادگیری زبان فرزندانتان کمک کنند و بهترین خدمات را به آن ها ارائه دهند.

آموزشگاه دهخدا با ارائه آخرین متد های آموزشی و برگزاری کلاس های خصوصی با قیمت مناسب برای شما این امکان را فراهم کرده است تا سطح زبانی کودکان خود را ارتقا بدهید.