بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
ستاره تیم ملی فوتبال ایران گفت: به فکر این هستم که به لیگ جدیدی بروم.
تدبیر24»علیرضا جهانبخش وینگر راست تیم ملی نیم فصل اول بسیار خوب را در هلند سپری کرد تا بیش از همیشه کانون توجهات رسانه های خارجی باشد. او در نظرسنجی اخیر 90 هم به عنوان بهترین لژیونر فوتبال ایران انتخاب شد. جهانبخش حالا با پیشنهاداتی هم برای جدایی روبروست. او امیدوار است سال 2018 هم مثل سال 2017 برایش سال خوبی خوبی باشد. جهانبخش در این زمینه به سوالات ما پاسخ می دهد.

سال 2017 که تمام شد برای تو چطور بود؟ فکر می کنیم سال بسیار خوبی بود.

اگر فینال حذفی جام هلند را فاکتور بگیریم، در کل برای من سال خوبی بود. کاش می شد در سال 2017 یک قهرمانی هم داشتم. خیلی تلاش کردیم فینال حذفی را فتح کنیم ولی متاسفانه نشد. این هم از بدشانسی من بود. در کل سال 2017 برای من یک سال فراموش نشدنی است چون توانستیم در این سال به جام جهانی برویم و انشالله من هم دومین حضورم را در جام جهانی خواهم داشت که در این سن افتخار بزرگی برایم به حساب می آید. از در سال جدید از خود توقعات بیشتری دارم.

سال 2018 چطور خواهد بود؟ یعنی علیرضا را در این سال در تیم جدیدی می بینیم؟

فکر می کنم که اینطور باشد. درباره سال جدید دعا می کنم نه تنها خودم که همه بازیکنان ایرانی موفق باشند. البته بزرگترین آرزوی من برای سال 2018 این است که تیم ملی ایران بتواند در جام جهانی به موفقیت برسد. ما در خرداد سال 97 باید در جام جهانی حاضر باشیم و بازی های مهمی را مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا انجام دهیم. انشالله این سال برای فوتبال ما پر از موفقیت باشد و بتوانیم دل هواداران ومردم را شاد کنیم.

برای خود تو قرار است در سال 2018 اتفاق خوبی بیفتد؟

راستش به فکر این هستم که به لیگ جدیدی بروم. سال 2018 احتمالا برای من همراه با اتفاقات جدیدی خواهد بود.

مثلا به کدام لیگ؟

این را نمی دانم و باید ببینم چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد.

اینکه قرار است به آیندهوون بروی جدی است؟

نمی دانم. خودم خبر خاصی ندارم. آیندهوون قبلا هم پیشنهاداتی داده بود ولی من تصمیمی نگرفته ام. با آلکمار قرارداد دارم و بازیکن این باشگاه به حساب می آیم. طبیعتا آنها هستند که در این باره تصمیم می گیرند نه من.

برچسب ها: تدبیر24 ، جهانبخش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها