بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت: نصب زباله‌سوز تنها راهکار برون رفت مشکل جایگاه دفن زباله سراوان است.
تدبیر24»اصغر خودکار در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: روزانه 600تن به جایگاه دفن زباله سراوان رشت افزوده می‌شود و با ورود هر گردشگر به ازاء هر نفر 800گرم زباله بیشتر به این جایگاه دفن زباله وارد می‌شود.

خودکار با بیان اینکه همچنان ورود شیرابه‌های سراوان به رودخانه های رشت در حال انجام است، از همه مسئولین مربوطه شهرستان رشت خواست تا حل مشکل جایگاه دفن زباله سراوان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت تصریح کرد:هرچه سریعتر باید دستگاه زباله سوز در این جایگاه نصب شود.

وی تاکید کرد: تنها راهکار برون‌رفت از معضل پسماند در جایگاه دفن زباله سراوان نصب هر چه سریعتر زباله‌سوز است.

وی در خصوص احتمال رانش دوباره در این جایگاه گفت:تا زمانی که زباله‌سوز در این جایگاه نصب و راه اندازی نشود، با توجه به تلمبار زباله‌ای که در این جایگاه صورت می‌گیرد، همیشه احتمال رانشی دیگر وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها