بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
تکلیف بازیکن سرباز تیم فوتبال پرسپولیس تا چند روز آینده برای حضور در پرسپولیس مشخص می شود.
تدبیر24»احمد نوراللهی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، بعد از اینکه با بدشانسی بزرگی مواجه شد و با توجه به محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات نیم فصل را از دست داد، در بازگشت به این تیم نیز نتوانست سرخپوشان تهرانی را همراهی کند. او که با ارائه مستندات مربوط به کسری خدمتی خود توانست در ابتدای لیگ هفدهم در لیست پرسپولیس قرار بگیرد؛ اکنون با توجه به موانع موجود دور از ترکیب قرار گرفته و گفته شد این بازیکن تنها در صورتی که دو ماه مربوط به آموزشی خود را پشت سر بگذارد، قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از بخشیده شدن دو ماه باقی مانده دوران سربازی احمد نوراللهی خبر داد و اعلام کرد، برای بازگشت به ترکیب این تیم حداقل یک هفته حضور در میدان تیر را باید پشت سر بگذارد تا در پرونده خدمتی‌اش ثبت شود. با توجه به صحبت‌هایی که سردار کمالی در این زمینه مطرح کرد، هافبک شماره هشت سرخپوشان بعد از حضور یک هفته‌ای در میدان تیر مجوز بازگشت به این تیم را دریافت می کند. او با نظر برانکو ایوانکوویچ و مشورت سرمربی تیمش در نهایت زیر بار حضور در اردوی آموزشی سربازی رفته و آخرین امیدهای خود برای بازگشت به ترکیب سرخپوشان را در این مساله دیده است. اکنون نوراللهی که به عنوان ستاره پرسپولیس راهی اردوگاه آموزشی شده تا به سوژه سربازان یگان خود تبدیل شود، امیدوار است با پشت سر گذاشتن این دوران و اخذ نمرات لازم در میادین تیر در نهایت بتواند به محل تمرینات پرسپولیس بازگردد.

نوراللهی که در لیست ابتدای فصل سرخپوشان نیز نامش قرار گرفته و مشکلی بابت محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه برای بازگشت به ترکیب ندارد، امیدوار است به زودی و با پشت سر گذاشتن این دوران آموزشی که پیش از این در خصوص دیگر بازیکنان سرباز مثل شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، سینا عشوری، مهدی شریفی و ... اتفاق نیفتاده بود، پایان دهد. طبق قانون و قرار گذاشته شده امروز(18 دی ماه 96) سربازی نوراللهی تمام می شود.

حالا باید منتظر ماند و دید سربازی نوراللهی وارد فاز جدیدی می شود یا بالاخره به پایان می رسد و او می تواند در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد!
برچسب ها: تدبیر24 ، تیرخلاص
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها