بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
نامزد پست خزانه‌داری کمیته ملی المپیک تاکید کرد که اگر خزانه‌دار کمیته ملی المپیک شود از سمت ریاست فدراسیون گلف استعفا خواهد کرد.

تدبیر24»کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ثبت‌نامش برای انتخابات پست خزانه‌داری کمیته ملی المپیک که قرار است ۲۵ دی ماه برگزار شود، گفت: در این روزها شاهد رقابت افراد مختلف برای تصدی ۱۱ پست کمیته ملی المپیک هستیم. با توجه به پیش رو بودن بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و المپیک ۲۰۲۰ توکیو یک انتخاب صحیح و راهبردی می‌تواند به کسب نتایج درخشان و افتخارآفرینی ورزشکاران ایران کمک شایانی بکند. همه افرادی هم که ثبت نام کرده‌اند جزو دلسوخته‌ها و استخوان خرد کرده‌های ورزش کشور هستند و برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم.

رییس فدراسیون گلف در ادامه صحبت‌هایش افزود: پست خزانه‌داری هم جزو ارکان اصلی در ساختار کمیته‌های المپیک به حساب می‌آید. برای تصدی این پست من برنامه دارم و معتقدم از طریق این جایگاه باید بتوانیم دغدغه‌های فدراسیون ورزشی را از نظر مالی از بین ببریم. باید تا آنجا که می‌توانیم انسجام و استقلال مالی ایجاد کنیم. با بهینه کردن منابع باید زمینه را برای حضور مقتدر در رقابت‌ها فراهم کنیم. برنامه‌هایی که در نظر دارم در چارچوب قوانین و اساسنامه کمیته ملی المپیک و بر اساس قوانین مالی کشور است. به نظرم نباید تنها به اعتبارات بخش دولتی متکی بود چرا که منابع محدود هستند و بایستی به دنبال سایر ظرفیت‌های موجود در بخش غیر دولتی و خصوصی در رشته‌های مختلف باشیم. امیدوارم کمیته ملی المپیک با تقویت حوزه بازاریابی بتواند منابع مالی خوب و جدیدی را به بدنه ورزش کشور اضافه کند.

وی ادامه داد: معتقدم آقای هاشمی و همکارانش مدیریت خوبی داشتند و در این مدت سعی در تزریق آرامش و ثبات به ورزش کشور را داشتند. امیدواریم با حضور افراد جدیدتر تغییرات محسوس‌تری را در ورزش ایران شاهد باشیم.

نامزد پست خزانه‌داری کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که از چه میزان شانس برای تصدی این پست برخوردار است، اظهار کرد: در این خصوص باید دید تا چه میزان نظر اعضای مجمع کمیته ملی المپیک به نامزد مورد نظر نزدیک است. قطعا اعضای مجمع به تجربه‌ها و سوابق افراد نگاه می‌کنند. من سابقه ۳۰ سال مدیریت اجرایی در ورزش چه در سطح استان‌ها و چه در سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش و جوانان را دارم و هفت سالی است که ریاست فدراسیون گلف را بر عهده دارم و در حوزه تخصصی ورزش مدال کاراته را دارم و از ورزشکاران این رشته بوده‌ام. خود من از جنس ورزش هستم و نگاهم ورزشی است و امیدوارم بهترین‌ها در هر پست اتنخاب شوند.

سعیدی درخصوص حمایتش از صالحی امیری نامزد پست ریاست کمیته ملی المپیک در روزهای اخیر تصریح کرد: سطح مدیریتی در کمیته ملی المپیک سطح راهبردی است و قطعا حضور صالحی امیری با توجه به بینش مدیریتی بلند و با برنامه و استراتژی حرکت کردنش به پیشبرد تفکر راهبردی در کمیته ملی المپیک کمک می‌کند. مطمئنم صالحی برنامه‌محور عمل می‌کند و تخصص‌گرایی را در سرلوحه کارش قرار می‌دهد. با ارتباط خوبی که او با دولت دارد می‌تواند به جذب بهتر منابع هم کمک کند. هرچند خود صالحی امیری در حوزه اجتماعی و سیاسی خرد شناخته شده‌ای است و در مدتی که سرپرست وزارت ورزش و جوانان بود فعالیت‌های خوبی را انجام داد.

او درباره احتمال استعفایش از ریاست فدراسیون گلف در صورت انتخاب به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک گفت: باید در این  موارد هرچه که در قانون آمده است را رعایت کنیم و از قانون تخطی نکنیم. اگر قانون مکلف کرده که حتما باید در یک شغل فعالیت کرد من هم همین کار را انجام می‌دهم و از ریاست فدراسیون گلف استعفا خواهم کرد. معتقدم هر کس باید در یک جایگاه خدمت بکند. دو شغله بودن مغایر با قوانین است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها