بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌گوید تا زمانی که وزارت آموزش و پرورش تکلیف حق‌التدریس‌ها و نهضتی‌ها را مشخص نکرده، موافق جذب نیروی جدید در این وزارتخانه نیستیم.
تدبیر24»سید حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره برگزاری آزمون جذب و استخدامی آموزش‌وپرورش، گفت: تا زمانی که وزارت آموزش و پرورش تکلیف حق‌التدریس‌ها و نهضتی‌ها را مشخص نکرده است، موافق جذب نیروی جدید در این وزارتخانه نیستیم.

نماینده مردم گرمی درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کانال ورود به آموزش و پرورش باید دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در نظر گرفته شود و این مهم نیز در برنامه ششم توسعه آمده است، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان با امکانات مناسبی که دارد، معلم متخصص تربیت می‌کند؛ بنابراین با این گونه اقدامات در جذب نیرو در آموزش و پرورش نباید دانشگاه فرهنگیان را به زیر سوال ببریم و اگر لازم نیست که از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی نیرو جذب کنیم پس چرا دانشگاه‌های مذکور ایجاد شده‌اند.

میرزاده با بیان اینکه شغل معلمی کاملا تخصصی است، افزود: تدریس نیز روش‌های علمی و فن خودش را دارد بنابراین نمی‌توان فردی را به صرف اینکه لیسانس و فوق لیسانس دارد، وارد شغل معلمی کرد و اگر نیاز به نیرو در وزرات آموزش و پرورش وجود دارد می‌بایست از نیروهای حق التدریس در این وزارتخانه که حداقل ۱۰ الی ۱۵ سال سابقه دارند، نیرو جذب شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه جذب نیرو در آموزش و پرورش توسط کانال دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی طبق برنامه ششم توسعه عملیاتی شود، گفت: قرار گرفتن نیروهای حق‌التدریس در صف اول جذب نیرو در صورت نیاز در وزارت آموزش و پرورش باید در دستور کار قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها