بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
جمعی از پیشکسوتان فوتبال دهه‌های 60 و 70 با حضور در صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با محمد خرم مدیرعامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کردند.

تدبیر24»به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مرتضی و مهدی فنونی‌زاده، علی لطیفی، محمدرضا مهدوی و خانمحمدی از پیشکسوتان فوتبال دهه‌های 60 و 70 با حضور در دفتر محمد خرم مدیرعامل صندوق حمایت با او دیدار و درباره دغدغه‌های پیشکسوتان گفت و گو کردند.

در این دیدار پیشکسوتان نکاتی را پیشنهاد داده و خرم درخواست‌های آن‌ها را شنید و قرار شد این جلسات به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمامی پیشکسوتان ادامه داشته باشد.

*مرتضی فنونی‌زاده: خرم متولی حمایت از پیشکسوتان است

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال توضیح داد: این جلسه برای هماهنگی بود. خیلی خوشحالم که در خدمت خرم بودیم. او بسیار شریف و پشتیبان پیشکسوتان تمام رشته‌هاست. خرم متولی حمایت از پیشکسوتان از طرف وزارت ورزش است. رکن اصلی صحبت‌های ما این بود که به پیشکسوتان رسیدگی شود و صندوق در خیر و شر پیشکسوتان پیشقدم باشند.

وی افزود: چند راهکار هم پیشنهاد دادیم که قرار شد خرم بررسی کند. او هم توصیه کرد که تعدادی از پیشکسوتان دهه‌های 50، 60، 70 و 80 نماینده دیگر پیشکسوتان باشند. کسانی مثل پنجعلی و روشن یا بقیه که هم رده ما بودند که می‌توانند در این گروه باشند. دغدغه ما تمام پیشکسوتان هستند.

*علی لطیفی: ارتباطات خرم در حوزه سیاسی اثرگذار خواهد بود

علی لطیفی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال نیز بیان داشت: در ورزش ایران کشتی گیران یا وزنه برداران در کل ورزش های انفرادی که خیلی هم زحمت کشیده‌اند تفاوت زیادی با ورزش های گروهی دارند. ما نمی توانیم قهرمان المپیک و جهان شویم ولی بازیکنی که در سطح قاره آسیا مطرح و تاثیرگذار است باید در جامعه فراتر از قهرمان المپیک باشد. قهرمان المپیک زحمت زیادی کشیده و هر مبلغی هم بگیرد حق اوست ولی بحث من این است که نباید یک قهرمان المپیک 3 میلیون تومان بایت قهرمانی حقوق بگیرد ولی فوتبالیستی که هیچ وقت قهرمان المپیک نمی شود 100 هزار تومان بگیرد.



این بازیکن سابق فوتبال ادامه داد: ورزش همه حوزه های اقتصاد، فرهنگ و سیاست را درنوردیده است. بسیاری از سیاسیون وارد فوتبال می شوند چون این رشته در سراسر دنیا طرفدار دارد. پس باید فوتبالیست ها حمایت شوند. باید بازیکنانی که قهرمانی آسیا را دارند یا جام جهانی رفته اند باید حقوق بگیر شوند. رده های جوانان، نوجوانان و امید یک گروه و بزرگسالان هم گروه دیگر باشند. البته کسانی هم که بازیکنان خوبی بوده و قهرمان باشگاه های ایران شده اند باید حقوق بگیر شوند.

وی با بیان این‌که خرم بسیار فرهیخته و ورزشکار است، گفت: خرم همه ما را به اسم می شناخت و بسیار از این موضوع خوشحال شدیم. معلوم بود او ورزشی است. قطعاً ارتباطات او در حوزه سیاسی اثرگذار خواهد بود. اگر پیشنهادات ما انجام شود اسم خرم در تاریخ ورزش کشور همیشه خواهد ماند. قرار شد دو گروه پیشکسوتان بالای 50 سال و زیر 50 سال مشکلات را ارجاع دهند . ما فقط به خاطر پیشکسوتان با خرم دیدار کردیم.



*مهدی فنونی زاده: امیدوارم برای پیشکسوتان خیر رقم خورد

مهدی فنونی زاده پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال نیز گفت: از دکتر سلطانی فر تشکر می کنم که مدیر ورزشی مثل خرم برای صندوق انتخاب کردند. امیدوارم برای پیشکسوتان خیر باشد. از خرم هم ممنون هستیم که پذیرای ما بودند.

*محمدرضا مهدوی: بسیاری از پیشکسوتان به محبت نیاز دارند

محمدرضا مهدوی پیشکسوت فوتبال و کاپیتان اسبق داماش گیلان نیز عنوان کرد: بعضی از پیشکسوتان احتیاج به نان شب دارند و بعضی هم به محبت نیاز دارند. عیادت از پیشکسوتان خیلی خوب است. مطمئناً پول دغدغه همه است و گرفتاری برای همه وجود دارد اما بسیاری از پیشکسوتان به محبت و توجه نیاز دارند.



وی افزود: خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان است و خوشحالم که در خدمت او بودم. معلوم است که زحمت زیادی کشیده و کار خود را بلد است. امیدوارم با این شرایط درد دل پیشکسوتان را متوجه شوند.

*حسن خانمحمدی: بیمه دغدغه بزرگ پیشکسوتان است

حسن خانمحمدی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس نیز گفت: در ورزش ما خلأ وجود دارد. همه جای دنیا بازیکنان را بیمه می‌کنند ولی برای ما این اتفاق نمی افتد. بیمه دغدغه بزرگ پیشکسوتان است. الان خرم متولی حمایت از پیشکسوتان شده و کار او ماندگار خواهد شد. انشالله برای همه پیشکسوتان اتفاقات خوب رقم خورد.


مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها