بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران سرخ‌آبی‌های پایتخت باید مقابل مشکی‌پوشان مشهدی و سایپا به میدان بروند.

تدبیر24»در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران پنج دیدار برگزار خواهد شد که در آزادی استقلال میزبان شاگردان علی دایی خواهد بود و پرسپولیس در ثامن به مصاف مشکی‌پوشان خواهد رفت.

گسترش فولاد – فولاد، ساعت ۱۴، ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز

در یکی از بازی‌های مهم این هفته شاگردان فیروز کریمی مقابل فولاد خوزستان قرار خواهند گرفت. دو  تیم  شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارند و در جایگاه خوبی در جدول قرار دارند. فولاد که هفته گذشته علی‌رغم تساوی مقابل تیم انتهای جدولی مشکی‌پوشان توانست رتبه دوم خود را حفظ کند می‌تواند در صورت پیروزی برابر گسترش فولاد فاصله خود را با تیم‌های دوم تا ششم جدول حفظ کند و امیدواری خود را برای کسب سهمیه آسیایی افزایش دهد.

در طرف دیگر میدان شاگردان فیروز کریمی می‌توانند در صورت پیروزی برابر مهمان خود به صورت موقت تا رده چهارم جدول بالا بیایند و گام بلندی را برای نزدیک شدن به صعود به جمع سه تیم برتر بردارند. شاگردان فیروز کریمی در ۷ بازی آخر خود تنها دو شکست را متحمل شدند و در باقی مسابقه‌ها توانسته‌اند امتیازات لازم  را کسب کنند.

مشکی‌پوشان – پرسپولیس، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه ثامن مشهد

پرسپولیسی‌ها که در هفته گذشته مقابل یکی دیگر از تیم‌های انتهای جدولی یعنی نفت تهران با حساب بدون گل متوقف شدند، می‌خواهند با برتری برابر سیاه جامگان رده آخری قدم بلندی را به سوی دومی قهرمانی متوالی خود بردارند.

پرسپولیسی‌ها که  در بازی رفت که در هفته چهارم برگزار شد، نتوانستند مشکی‌پوشان که در آن زمان تحت هدایت اکبر میثاقیان بازی می‌کردند را شکست دهند و با نتیجه یک بر یک متوقف شدند. شاگردان برانکو که پس از تمدید قرارداد سرمربی جدیدشان انگیزه زیادی دارند، می‌خواهند در صورت پیروزی برابر سیاه جامگان شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهند.

در طرف دیگر میدان اما تیمی قرار دارد که در سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم با رضا عنایتی رنگ باخت را نچشیده و توانسته یک پیروزی و دو تساوی کسب کند. این دیدار علی‌رغم تلاش‌های فراوان مسئولان مشکی‌پوشان در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود و تیم مشهدی نمی‌تواند بار دیگر در ورزشگاه امام رضا  (ع) میزبانی کند.

سپاهان – ذوب آهن، ساعت ۱۵، ورزشگاه نقش جهان

داربی اصفهان در حالی در هفته چهارم دور برگشت برگزار خواهد شد که دوتیم شرایط متفاوتی را در جدول دارند. شاگردان امیر قلعه‌نویی که در بازی رفت نتیجه را به طلایی‌پوشان زاینده‌رود واگذار کردند، علاوه بر تلاش برای انتقام، می‌خواهند پس از مدت‌ها حضور در جمع ۴ تیم نخست را تجربه کنند.

در سوی دیگر میدان اما سپاهان علی‌رغم رتبه‌ای که در جدول دارد، دوباره به روند خوبی رسیده و در سه دیدار آخر خود شکستی را تجربه نکرده است. داربی نقش جهان در حالی در ساعت ۳ بعدازظهر روز جمعه برگزار خواهد شد که برنده این دیدار می‌تواند جهش خوبی را در جدول رده‌بندی داشته باشد.

استقلال – سایپا، ساعت ۱۶:۳۵، ورزشگاه آزادی

در مهم‌ترین دیدار هفته نوزدهم استقلال در آزادی میزبان سایپا خواهد بود. شاگردان دایی که در هفته گذشته موفق شدند آبی‌های خوزستان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند به دنبال پیروزی برابر آبی‌های پایتخت هستند.

اما شاگردان دایی کار سختی را برای تحقق این هدف دارند زیرا استقلالی‌ها ضمن به میدان آمدن برای انتقام شکست بازی رفت مدت‌هاست باختی را تجربه نکرده‌اند و دروازه این تیم نیز دقایق زیادی است بسته نگه داشته شده است. استقلال هفته گذشته در تبریز مقابل  تراکتورسازی متوقف شد اما در صورت پیروزی برابر سایپا می‌تواند خطری برای تیم‌های فولاد و پارس جم رده دومی و رده سومی باشد. 

صنعت نفت آبادان – پارس جنوبی جم، ساعت ۱۷، ورزشگاه تختی آبادان

دیدار دو تیم زردپوشان صنعت نفت و پارس جنوبی دیگر دیدار مهم هفته نوزدهم خواهد بود که پارسی‌ها در صورت پیروزی برابر صنعت نفت و توقف فولاد مقابل گسترش، می‌توانند رده دوم خود را از دیگر تیم خوزستانی پس بگیرند.  شاگردان تارتار در ۷ دیدار آخر خود تنها یک پیروزی را کسب کرده‌اند و شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند.

در سوی دیگر میدان  شاگردان کمالوند روندی سینوسی را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی دو شکست برابر استقلال و پدیده و یک پیروزی برابر سایپا کسب کرده‌اند. صنعت نفتی‌ها برای جبران نتایج هفته‌های اخیر و بازگشت به جمع تیم‌های بالانشین نیاز مبرمی به سه امتیاز خانگی مقابل شاگردان تارتار دارند.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها