بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
وزارت امور خارجه چین اعلام کرد، این کشور در نشستی که به میزبانی آمریکا و کانادا درباره کره‌شمالی تشکیل می‌شود، شرکت نخواهد کرد.
تدبیر24»آمریکا و کانادا قرار است ۱۶ ژانویه نشستی را در ونکوور با محوریت کره شمالی برگزار کنند.

لو کانگ، سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین اعلام کرد که پکن در چنین نشستی شرکت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: تفکر به سبک دوران جنگ سرد تنها می‌تواند  اختلافاتی میان اعضای جامعه بین‌المللی به بار آورده و تلاش‌های مشترک برای حل مساله هسته‌ای در شبه‌جزیره کره به گونه‌ای صلح‌آمیز را تضعیف کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت، از نتایج مثبت رایزنی‌های اخیر میان دو کره استقبال می‌کند و از اعضای جامعه جهانی می‌خواهد که از تلاش‌ها برای حل بحران شبه‌جزیره کره حمایت کنند.  

وی ابراز امیدواری کرد که دو کره از بازی‌های المپیک زمستانی کره‌جنوبی به عنوان ابزاری برای بهبود وضعیت در شبه‌جزیره کره استفاده کنند.

لو کانگ خاطرنشان کرد: مایلم یک بار دیگر تأکید کنم که به اعتقاد ما، جامعه بین‌المللی باید تمام و کمال از نتایج مثبتی که اخیرا حاصل شده حمایت کند.

اظهارات این سخنگوی چینی در حالی مطرح می‌شود که به تازگی وزارت امور خارجه روسیه نیز اعلام کرد، هدف نقشه‌راه مشترک مسکو و پکن این است که سازشی همه‌جانبه در شبه جزیره کره به وجود بیاید که در آن فعالیت‌های نظامی خطرناک آمریکا و کره شمالی به منظور آغاز مذاکرات متوقف شود. 

برچسب ها: تدبیر24 ، چین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها