بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
نماینده رئیس‌جمهور روسیه با سفر به سوریه با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و بر حمایت مسکو از "روند مبارزه با تروریسم" در سوریه تاکید کرد.
تدبیر24»به نقل از شبکه المنار، الکساندر لاورنتییف، نماینده ویژه پوتین و هیات همراهش روز پنجشنبه در کاخ ریاست جمهوری سوریه با بشار اسد دیدار کردند که این دیدار درباره مسائل مختلفی از جمله مذاکرات آتی در سوچی و نیز روند مذاکرات دولت سوریه با مخالفان سوری بود.

بنا بر اعلام دفتر ریاست جمهوری سوریه بحث آمادگی برای دیدار سوچی میان مخالفان سوری و دولت دمشق و نیز ادامه حمایت‌های روسیه از روند مبارزه با تروریسم محور اصلی این دیدار بوده است.

بشار اسد در این دیدار به پیروزی‌های مهمی که ارتش سوریه به همراه روسیه و دیگر هم‌پیمانانش در شکست تروریسم به دست آورده اشاره کرد و گفت، این مساله باعث شکست طرح دشمن برای تقسیم سوریه و منطقه شد که غرب و عوامل آن برای این طرح نقشه‌های بسیار کشیده بودند. او گفت، این پیروزی‌ها باعث می‌شود که راه برای یافتن چاره‌ای مسالمت آمیز جهت بازگرداندن ثبات به سوریه هموار شود.

اسد ادامه داد: مواضع روسیه در حمایت از ملت سوریه که در سال‌های گذشته همواره موجود بوده، برخاسته از روابط تاریخی عمیق میان دو کشور است و این همکاری به ویژه در زمینه اقتصادی به سود دو کشور خواهد بود.

نماینده پوتین نیز در این دیدار تاکید کرد که کشورش تمامی حمایت‌های لازم را برای کمک به سوریه و ملت آن در رویارویی با تروریسم و حفظ حاکمیت ملی و وحدت اراضی این کشور به کار خواهد بست.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها