بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
رئیس‌جمهور ترکیه در تماس با ولادیمیر پوتین، ضمن رد وجود ارتباط میان آنکارا و حمله پهپادی اخیر به نیروهای روس در سوریه، توقف حملات ارتش سوریه به معارضان مسلح در ادلب را خواستار شد.
تدبیر24»«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود، ملاحظاتی آنکارا در قبال تحولات اخیر سوریه را به اطلاع مقام ارشد روس رساند.

آنطور که نیویورک‌تایمز خبر داده، اردوغان در این تماس تلفنی به حملات ارتش سوریه به معارضان مسلح در استان ادلب و غوطه شرقی اشاره کرده و گفته، به بار نشستن تصمیمات نشست سوچی، مستلزم قطع این حملات است.

ادلب محل حضور معارضینی است که ترکیه از آنها حمایت می‌کند؛ ترکیه علاوه بر این حمایت چند ساله، اخیراً به عنوان ناظر اجرای مقررات کاهش تنش در این منطقه گمارده شده و حالا خواهان توقف حملات به شبه‌نظامیان تحت حمایت خود است.

اردوغان در این تماس تلفنی به حمله پهپادی اخیر تروریست‌های سوریه به نیروهای روس در سوریه هم اشاره کرد و گفت: «این حملات هیچ ارتباطی با آنکارا ندارد ولی ما از هویت محرکان اصلی این اقدام، آگاهی داریم.»

سه روز پیش بود که 13 پهپاد متعلق به گروه‌های تروریستی سوریه، در حمله‌ای شبانه به سمت پایگاه‌ هوایی «حمیمم» و پایگاه دریایی «طرطوس» رفتند؛ جایی که نیروهای روس حضور دارند.

ارتش روسیه البته از انهدام و کنترل همه این پهپادها خبر داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها