تهیهکننده برنامه «پنجرهها» معتقد است: مشکل اصلی تلویزیون در جذب مخاطب این است که مدیران تلویزیون برندسازی میکنند.
تدبیر24»تهیهکننده برنامه «پنجرهها» معتقد است: مشکل اصلی تلویزیون در جذب مخاطب این است که مدیران تلویزیون برندسازی میکنند.
سهیل سلیمانی با اشاره به ایده ساخت برنامه «پنجرهها» که در حال پخش از شبکه آموزش است، اظهار کرد: مدتی بود که تلویزیون برای صبح جمعه برنامهای نداشت تا بتواند خانوادهها را دور هم جمع کند و من دغدغه این مساله را داشتم. چند بار خواستم برنامهای برای صبح جمعه بسازم اما به دلایلی نشد تا اینکه آقای یوسفی، مدیر گروه آموزشهای عمومی شبکه آموزش پیشنهاد برنامه صبح جمعه را به من دادند. ما حدود دو ماه جلسه داشتیم تا بدانیم چه کار باید انجام دهیم که با رسالت شبکه آموزش سنخیت داشته، سرگرم کننده و تازه باشد تا بیننده را جذب کند. در نهایت برنامه «پنجرهها» متولد شد.