بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
سرپرست آموزش و پرورش اصفهان بر اداره صحیح آموزش‌و‌پرورش برای تحقق اهداف خود تاکید کرد.
تدبیر24»محمد جواد احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار کرد: هفته شوراها از 24 لغایت 30 دی ماه نامگذاری شده است که برنامه های مختلفی برای این هفته در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در شورای آموزش و پرورش افرادی به عنوان اعضای شکل دهنده ایفای نقش می کنند و برای اجرایی کردن اهدافی که در سند تحول آموزش و پرورش اشاره شده است، کمک و راهنمایی می کنند.
احمدی با اشاره به جملات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های مکرر خود درباره جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش اظهار کرد: ایشان در نشست های علمی خود با فرهنگیان به کرات به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرده اند به طوری که ایشان فرموده اند که شان و جایگاه معلم در جامعه باید براساس منطق و نگاه اسلامی احیا شود و معلم از حرمت، کرامت برخوردار است.
وی ادامه داد: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری امروز سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش نقشه ای را به فرهنگیان نشان می دهد. 
وی تصریح کرد: در اجرای سند تحول باید با در نظر گرفتن همه جوانب با تدبر و تامل گام برداشت و بر لزوم پشتیبانی مالی از طرف دولت و مجلس تاکید کرد.
 
احمدی ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان گسترده ترین نهاد اجتماعی است که با خانواده ها، اغلب دستگاه ها و سازمان ها مرتبط است و تربیت آحاد جامعه و نسل امروز را بر عهده دارد.
 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:  آموزش و پرورش استان اصفهان با 850 هزار دانش آموز، 50 هزار معلم شاغل و 80 هزار معلم بازنشسته و 50 هزار مدرسه در استان و 41 اداره آموزش و پرورش گستره جغرافیایی خود را مشخص می کند.
 
وی تاکید کرد: همه صاحبنظران در جامعه روزی در مدرسه تحصیل کرده اند و ابن اهمیت موضوع را نشان می دهد.
 
احمدی گفت: کسانی که تصور می کنند که آموزش و پرورش یک دستگاه مصرفی و هزینه ای است، کاملا در اشتباه هستند به طوری که مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود به این موضوع تاکید کرده اند که آموزش و پرورش با گستردگی و آمیختگی که با لایه های درونی جامعه در ارتباط است، اگر صرفا دولتی اداره شود کاملا ناتوان در اهداف خود خواهد بود.
 
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: اگر بخواهیم تلاش کنیم و جایگاه رتبه برتر علمی خود را در جهان و منطقه رقم بزنیم باید کمر همت را برای کمک به آموزش و پرورش جهت ایفای نقش ببندیم.
 
وی تصریح کرد: یکی از عوامل تاثیرگذار، شوراهایی است که مدرسه و معلمان و مدیران ما را در انجام وظیفه یاری می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها