بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
نسیم ادبی، بازیگر تئاتر و تلویزیون و همبازی ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد، تولد او را تبریک گفت.
تدبیر24»نسیم ادبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که از بازیگران سریال شهرزاد بود، با انتشار یک استوری در صفحه‌ اینستاگرامش سالروز تولد ترانه علیدوستی بازیگر نقش شهرزاد را تبریک گفت.

نسیم ادبی که 41 سال دارد در سریال شهرزاد و در نمایش "مایل به صورتی" در کنار ترانه علیدوستی ایفای نقش کرده است. او فعالیت هنری خود را از سال 75 آغاز کرد. ادبی در این سال‌ها ضمن بازی در نمایش‌ کارگردانان بزرگ، در سینما و تلویزیون نیز با فیلمسازان بزرگی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، حسن فتحی و محمدرضا ورزی کار کرده است.

گفتنی است؛ شهرزاد، مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دومش در سال ۱۳۹۶ و در ۱۵ قسمت پخش شد و فصل سوم آن در حال تولید است. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر کشور انجام شد که در آن بازیگرانی چون علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار ، امیر جعفری، رضا کیانیان و ..به ایفای نقش پرداختند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها