بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از انجام مرحله نهایی کاوش‌ها در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان خبر داد .

تدبیر24»احمد ترابی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هم‌اکنون کاوش‌ها در محوطه میدان در مراحل پایانی قرار دارد و تا چند روز آینده به اتمام خواهد رسید، افزود: پس از اتمام کاوش‌ها درباره نحوه اجرای پروژه آب‌نما و یا ایجاد سایت‌موزه در میدان تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی آثار تاریخی جدیدی از این محوطه کشف نشده و همان آثار تاریخی اعلام شده توسط رسانه‌ها بوده است.

ترابی یادآور شد: پس از اتمام کاوش‌ها در میدان امام، نتیجه برای بررسی به سازمان میراث فرهنگی در تهران ارسال خواهد شد و در صورت صلاحدید این سازمان، سایت‌موزه در میدان امام طراحی می‌شود.

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان تصریح کرد: با کشف چنین آثار محدودی احتمال وجود شهر زیرزمینی در میدان امام وجود ندارد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز از پیشرفت 85 درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی میدان امام خمینی(ره) شهر همدان خبر داد و گفت: سایت‌موزه میدان امام بهار 97 افتتاح می‌شود.

امیر فتحیان‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بنابر قولی که به شهروندان همدانی داده بودیم، پروژه پیاده‌راه‌سازی میدان امام با سرعت اجرایی شده و در 22 بهمن به بهره‌برداری خواهد رسید. 

وی با بیان اینکه سایت‌موزه پیاده‌راه امام خمینی(ره) شهر همدان در حال طراحی است، تصریح کرد: سایت‌موزه پیاده‌راه امام خمینی(ره) به افتتاحیه 22 بهمن نمی‌رسد چرا که مراحل طراحی را طی می‌کند.

فتحیان‌نسب با اشاره به اینکه 3 میلیارد تومان برای اجرای سایت‌موزه درنظرگرفته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تلاش داریم سایت‌موزه میدان امام کار فاخری باشد نمی‌خواهیم باشتاب انجام شود بنابراین پیش‌بینی می‌شود در بهار 97 به بهره‌برداری برسد.
برچسب ها: تدبیر24 ، میدان امام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها