بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه قرار است البرز و 9 استان دیگر از امکانات ویژه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برخوردار شوند، اظهار کرد: پیش از هر چیز مناطق حاد و بحرانی در استان برای پاکسازی محیطی شناسایی خواهند شد.
تدبیر24»محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فردیس که شنبه(23 دی ماه) در فرمانداری فردیس برگزار شد، گفت: آسیب‌های اجتماعی بزرگترین خطری است که کشور و نظام را تهدید می‌کند، بنابراین موضوعاتی چون اعتیاد، حاشیه‌نشینی و طلاق باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نجفی با تاکید بر اعتیاد به عنوان یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: باید ریشه‌های فرهنگی و اقتصادی این آسیب در استان بررسی شود زیرا چهره کرج و فردیس نباید با حضور معتادین متجاهر زشت و زننده شود.

وی با بیان اینکه قرار است البرز و 9 استان دیگر از امکانات ویژه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برخوردار شوند، اظهار کرد: پیش از هر چیز مناطق حاد و بحرانی در استان برای پاکسازی محیطی شناسایی خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش سازمان‌های مردم نهاد برای سالم‌سازی محیط اعلام کرد: سمن‌ها سرمایه‌های اجتماعی ما هستند باید بیش از پیش در موضوعات حضور داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان البرز ادامه داد: در حوزه اعتیاد اولین مرکز ماده 16 در کرج به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه به بحث زلزله و گسل‌های موجود در منطقه اشاره و اظهار کرد: البرز به عنوان معین استان تهران باید در بخش‌های بهداشتی، خدماتی و امدادی ارتقا یابد تا نیاز خود و تهران را رفع کند.

مسئول اجرای امور عمومی دولت در استان البرز در پایان به مسائل فردیس اشاره و اعلام کرد: همه ادارات خدمات رسان باید در فردیس مستقر شوند.

برچسب ها: تدبیر24 ، کشور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها