بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
گویا ریش و سبیل دیگر جواب نمی‌دهد چرا که دو هوادار خانم هنگام ورود به ورزشگاه ثامن (عج) شناسایی و دستگیر شده‌اند.
تدبیر24»ایلنا نوشت: «ماجرای ورود بانوان به استادیوم‌های ورزشی و بازی‌های فوتبال در هفته‌های اخیر سوژه رسانه‌ها بوده است و با حضور دو تماشاگر دختر در دیدارهای پرسپولیس - فولاد در اهواز و دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی که با انتشار تصاویر آنها پس از بازی همراه بود، هیاهوی زیادی ایجاد شد.

در همین راستا خبر می‌رسد در جریان دیدار پرسپولیس - مشکی‌پوشان در ورزشگاه ثامن (عج) مشهد هم چند هوادار دختر با چهره مبدل قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که توسط ماموران شناسایی شدند. حساسیت‌هایی که اخیراً در این مورد ایجاد شده باعث شده ماموران ورزشگاه دقت بیشتری در ورود افراد به خرج دهند و همین موضوع دو هوادار خانم را دچار دردسر کرده است.»

برچسب ها: تدبیر24 ، دستگیری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها