بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
رئیس انجمن نورویورولوژی، گفت: عفونت ادراری در سن یائسگی خیلی شایع است.
تدبیر24»دکتر مهری مهراد با اشاره به آسیب مثانه از دفع نامناسب ادرار در زنان، اظهارداشت: مجاورت رحم و مثانه آناتومی خانم ها یک حساسیت خاصی دارد که بعضا با مشکلاتی برای زنان همراه است.وی با اشاره به فشار رحم بر روی مثانه در دوران حاملگی، افزود: انجام تمرینات ورزشی مداوم و فیزیوتراپی های ته لگن، از بروز افتادگی رحم جلوگیری می کند.

مهراد با عنوان این مطلب که زایمان طبیعی ۳۱ برابر بیشتر از سزارین باعث آسیب عضلات کفن لگن می شود، ادامه داد: یائسگی به خاطر حذف استروژن باعث تخریب سلول ها در اطراف مجرای ادرار و عضلات کف لگن می شود.

وی به تغییرات ادراری در سنین میانسالی زنان اشاره کرد و افزود: تکرر ادرار در روز و شب، حس دفع فوریت ادرار، ریزش ناگهانی همراه با سرفه، عطسه، پریدن، ورزش کردن و تغییر حالت از نشستن به ایستادن، از علائم این تغییرات است.

رئیس انجمن نوروریولوژی، عفونت های مکرر ادراری در میانسالی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این عارضه به خاطر شل شدن عضلات کف لگن در اثر حاملگی و یائسگی، باعث می شود مثانه از حالت طبیعی خودش خارج شود.

مهراد با بیان این مطلب که عفونت های ادراری در سنین یائسگی خیلی شایع است، افزود: توصیه ما به زنان میانسال، انجام معاینات دوره ای است.

برچسب ها: تدبیر24 ، خطرناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها