بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
وزیر آموزش و پرورش بر کاهش فاصله آموزش‎‌وپرورش با جامعه تاکید کرد.
تدبیر24»به منظور كاهش فاصله ميان واقعيت هاي موجود در جامعه و آموزش و پرورش و هماهنگي و همخواني بيشتر نظام آموزشي با اقتضائات جديد و تغييرات نسلي و فرهنگي، نشست مقدماتي صاحب نظران علوم تربيتي با وزير آموزش و پرورش برگزار شد.
 
در اين نشست مقدماتي، تني چند از اساتيد علوم تربيتي دانشگاه هاي تهران، الزهرا، علامه طباطبايي، بهشتي، خوارزمي حضور داشتند و به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود پيرامون چارچوب همكاري عملياتي وزارت آموزش و پرورش با دانشكده هاي علوم تربيتي و نيز تبادل نظر در خصوص چند  مسأله ملي‌آموزش و پرورش پرداختند.
 
در اين نشست سیدمحمد بطحایی، وزير آموزش و پرورش با توجه به ايجاد فاصله بين ذينفعان این وزارتخانه گفت: فاصله آموزش و پرورش با نيازهاي ذينفعان اصلي خود يعني دانش آموزان، معلمان و خانواده ها فاصله بسياري پيدا كرده است و ما در نظر داريم امكان مشاركت بيشتر فرهنگيان و دانش آموزان و خانواده ها را فراهم آوريم.
 
وي با اشاره به برنامه ها و تلاش هايي كه براي انجام اصلاحات و تغييرات در آموزش صورت گرفته است بیان کرد: فرايند تغيير در آموزش و پرورش بسيار پيچيده و چند وجهي است.
 
بطحايي با توجه به رويكرد وزارت خانه در برگزاري چنين نشست هايي افزود: ما به اين نتيجه رسيديم  كه براي خروج آموزش و پرورش از بي تفاوتي و ناسازگاري با اقتضاي فرهنگي و اجتماعي و روندهايي جديد و شتابنده فناورانه ناگريز به دعوت از صاحب نظران عرصه تعليم و تربيت هستيم.
برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگيان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها