بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: فرصت های سرمایه گذاری در این جزیره بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفت.
به گزارش تدبیر24 طاهره قیومی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در کیش افزود: با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ارایه شفاف اطلاعات و توزیع عادلانه فرصت های اقتصادی، فرصت های سرمایه گذاری در این جزیره در دوره جدید فعالیت منطقه آزاد احصا و در دسترس همگان قرار گرفته است.

وی گفت: همانگونه که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از روز معارفه بر آن تاکید داشته است، درهای جزیره کیش به روی سرمایه گذاران باز است و همه هموطنان داخل و خارج کشور و نیز شرکت های خارجی می توانند در روند توسعه و پیشرفت کیش سهیم شوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تغییرات در حال انجام بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان افزود: با توجه به اولویت گردشگری در طرح جامع توسعه کیش، بیشترین تغییرات این پایگاه اطلاع رسانی برای دسترسی سریع مردم و گردشگران به اطلاعات مورد نیاز خود برای سفر به این مقصد برتر گردشگری صورت گرفته است.

قیومی گفت: برای جذب سرمایه گذاران بیشتر به جزیره کیش، فرصت های سرمایه گذاری در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و از طریق نشانی اینترنتی http://www.kish.ir/HomePage.aspx?site=economic.kish&tabid=5797&lang=fa-IR در دسترس فعالان اقتصادی و علاقه مندان به سرمایه گذاری قرار گرفته است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه اظهار کرد: با توجه به برنامه منطقه آزاد کیش در دولت تدبیر و امید برای شکل گیری دهکده های گردشگری ورزش، سلامت و آموزش در این جزیره شماری از طرح ها در این زمینه حمایت می شوند.

وی از طرح هایی مانند هتل بیمارستان فوق تخصصی و ایجاد مرکز اقامتی دو منظوره سیاحتی درمانی به عنوان گام های طراحی شده برای رونق گردشگری سلامت در این جزیره نام برد.

قیومی با اشاره به تاکید مدیرعامل این سازمان بر زیباسازی سواحل و بهره گیری از مواهب طبیعی گفت: شماری از فرصت های سرمایه گذاری نیز در راستای ارایه خدمات به گردشگران فراروی سرمایه گذاران قرار گرفته است.

وی در این زمینه ساخت رستوران غذاهای دریایی در مناطق ساحلی از جمله کشتی یونانی و همچنین رستوران هوایی و رستوران مجموعه ورزشی المپیک را از فرصت های فراروی فعالان اقتصادی و گردشگری دانست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها