بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۰۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
گفتگو و تسلیت تلفنی علی ربیعی از شانگهای با خانواده یکی از دریانوردان نفتکش غرق شده سانچی
برچسب ها: تدبیر24 ، علی ربیعی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
آقای وزیر به جای رفتارهای پوپولیستی، به فکر صد ها کارگر زیر خط فقر باشید که امروز و فرداست که خانواده و بچه هاشون با گرسنگی و در مرگی خاموش در کنار خیابان ها برای همیشه از دیدن زیباییهای دنیا محروم بشوند بدون اینکه برایشان اشکی ریخته شود و خبرنگار و رسانه ای به پوشش خبری مرگ خاموش آنها بپردازند و رییس جمهوری عزای عمومی اعلام کند و ملتی برایشان مرثیه سرایی کنند!
شما به فکر بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی و حقوق بسیار پایین آنها باشید!
شما به فکر اختلاس های شرکت های تابعه خود باشید که بیت المال را به حراج گذاشته اند!
شما به فکر بیکاری جوانانی باشید که شرمنده دست های خالی پدر و روی خجالت زده مادر هستند و عاجز از تشکیل خانواده اند؛ جوانانی که دربدر یک شغل با درآمد یک میلیون تومان در ماه هستند در حالی که ابوالمشاغل شما در وزارتخانه، بدون تخصص و سابقه کافی، همزمان چند پست سازمانی دارند که خلاف قانون است و نمی دانم که چرا دستگاه های نظارتی اقدامی نمی کنند!
شما در خانه ی سعادت آباد خود بر روی مبل ... تان لم بدهید و دست از سر مردم بردارید و شعور ملت را به بازی نگیرید! بگذارید ملت با درد خود بسوزد و بسازد! لطفا نمک بر زخم نپاشید!  
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها