بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
هادی ساعی قهرمان تیم ملی تکواندوی ایران و رکورددار بیشترین دریافت مدال در المپیک بر این باور است که حضور چهره های سیاسی در کمیته ملی المپیک امر منفی نیست و حتی نتیجه مثبت نیز می تواند در بر داشته باشد.

تدبیر24»ساعی در گفتگو با «انتخاب» و در پاسخ به سئوالی در مورد برخی اظهارات در مورد اینکه مدیر کمیته ملی المپیک نباید سیاسی باشد، اظهار داشت: خب این بستگی به توانایی افرادی دارد که حضور پیدا می کنند. بالاخره، خیلی از چهره های سیاسی امدند و کمک کرده اند، این نگاه نباید برای همه یکی باشد.

وی با مثبت ارزیابی کردن ارتباط بین مدیر کمیته ملی المپیک و دولت، گفت: بسیاری از موارد وجود دارد که با تعامل در دولت باید حل شود و این تعامل و ارتباط می تواند ریل ورزش کشور را در مسیر صحیح و درست قرار دهد تا بتواند روان تر حرکت کند. همیششه در این مدت از اینکه این ارتباط وجود نداشته و بین وزارت ورزش و کمیته اختلاف وجود داشته، ورزش کشور لطمه خورده است. من معتقدم همسو بودن رئیس کمیته ملی المپیک و دولت، اتفاق خوبی میتواند باشد.

هادی ساعی با اشاره به کاندیداتوری صالحی امیری، عنوان کرد: در دوره ای که آقای صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش بود، اتفاقات خوبی افتاد. فکر میکنم 90 روز بود. به خاطر همین، جامعه ورزشی کشور خاطره خوبی از ایشان دارند. اینکه الان کسی در پست ریاست کمیته ملی المپیک کاندیدا نشده، دلیلش این است که خانواده ورزش کشور به این نتیجه رسیده اند که حضور ایشان می تواند به کشور کمک کند.


برچسب ها: تدبیر24 ، جامعه ورزش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها