بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: مصوبه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری برای پرداخت حق مهدکودک به زنان شاغل در این وزارتخانه باید به دولت ابلاغ شود و پس از تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت آن اقدام شود.

تدبیر24»فرحناز مینایی پور درباره پرداخت حق مهدکودک به زنان شاغل آموزش و پرورش که دارای فرزند زیر هفت سال هستند, اظهار کرد: ۷هزار نفر از زنان شاغل در این وزارتخانه که دارای فرزند خردسال هستند برای دریافت حق مهدکودک به دیوان عدالت اداری شکایت کردند و در برخی استان‌ها, دیوان عدالت مدیران کل آموزش وپرورش را ملزم به پرداخت حق مهدکودک می‌کرد.

وی افزود: در بودجه آموزش و پرورش اعتباری از سوی سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت حق مهدکودک به زنان شاعل در نظر گرفته نشده است.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به افزایش تعداد رای‌های صادر شده از سوی دیوان عدالت اداری در این رابطه, موضوع در هیئت عمومی دیوان بررسی و مصوب شد بر این اساس سازمان برنامه و بودجه مکلف است اعتبار مربوط را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهد تا این وزارتخانه نسبت به پرداخت حق مهدکودک زنان شاغل دارای فرزند خردسال اقدام کند.

مینایی پور با اشاره به اینکه این مصوبه یه نفع آموزش و پرورش و مادران شاغل در این وزارتخانه است,گفت:مصوبه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری باید به دولت ابلاغ شود و پس از تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت آن به مادران شاغل اقدام شود.

وی تاکید کرد: درآموزش وپرورش تعداد زنان شاغل از بسیاری دستگاه‌ها بیشتر است و برخورداری این همکاران از این حق موجب برقراری عدالت خواهد شد و از تبعیض بین کارمندان کاسته خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، حقوق بیشتر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها