بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جزئیات تعهدات بیمه حوادث برای منازل فرهنگیان تحت پوشش قرار گرفتن این طرح را کاملا اختیاری اعلام کرد.

تدبیر24»گودرز کریمی فر در گفت وگو با پانا در مورد جزئیات طرح بيمه‌نامه حوادث براي منازل فرهنگيان اظهار کرد: این بیمه‌نامه برای آرامش خاطر جامعه فرهنگیان در برابر حوادثی همچون سیل،‌ زلزله، آتش سوزی، صاعقه، طوفان و ترکیدگی لوله در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این طرح کاملا اختیاری بوده و به دلیل اینکه فرهنگ بیمه برای مقابله با حوادث نهادینه شود رایزنی‌هایی با شرکت‌های مختلف بیمه‌ای داشتیم که نتیجه آن ارائه چهارطرح بیمه ای در مقابل حوادث است.

کریمی فر با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار با هدف بیمه منازل مسکونی فرهنگیان اجرائی می‌شود گفت: شروع طرح از بهمن ماه خواهد بود و برای تمامی فرهنگیان شامل فرهنگیان رسمی،‌ شاغل، بازنشسته و پیمانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات این چهار الگو پرداخت و بیان کرد:‌ در طرح اول منازل و اثاثیه فرهنگیان تا سقف 50 میلیون تومان، در طرح دوم منازل و اثاثیه فرهنگیان تا سقف 92 میلیون تومان، در طرح سوم منازل و اثاثیه فرهنگیان تا سقف 135 میلیون و 500 هزار تومان و در طرح چهارم منازل و اثاثیه فرهنگیان تا سقف 179 میلیون تومان بیمه خواهند شد.

کریمی فر تصریح کرد: فرهنگیان در صورتی‌که تمایل به شرکت در این طرح داشته باشند برای پوشش طرح اول ماهیانه 3 هزار تومان،‌ برای طرح دوم ماهیانه 6 هزار تومان، برای طرح سوم ماهیانه 9 هزار تومان و برای پوشش طرح چهارم ماهیانه 12 هزار تومان در نظر گرفته شده است که البته 3 ماه اول اجرای این طرح به طور رایگان برای معلمان خواهد بود و از اردیبهشت ماه مبالغ یادشده از حقوق آنها کسر خواهد شد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: چنانچه فرهنگیان تمایل داشته باشند تا مبلغی بیش از موارد در نظر گرفته شده برای بیمه منازل خود داشته باشند باید از شرکت‌های بیمه‌ای، بیمه نامه خریداری کنند و بیش از سقف یادشده را پوشش نمی‌دهیم همچنین اگر زوجی فرهنگی برای این طرح اقدام کنند برای یک منزل مسکونی فقط تعهدات یکی از زوجین در نظر گرفته می شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها