بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: برای افزایش بودجه آموزش و پرورش تلاش کرده‌ایم اما افزایش آن تا سقف 40 هزار میلیارد تومان بعید به نظر می‌رسد؛ در هر حال نتیجه قطعی تا فردا مشخص می‌شود.
تدبیر24»اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با بیان اینکه بررسی 2 بند دیگر از بودجه آموزش و پرورش باقی مانده است، اظهار داشت: بررسی بودجه آموزش و پرورش خیلی امیدوار کننده نیست اما تلاش خود را می‌کنیم در چند روز آینده منابع پایدار برای افزایش بودجه تعریف کنیم اما فعلاً بودجه آموزش و پرورش در همان سطح بودجه پیشنهاد شده دولت است.

وی افزود: برای افزایش بودجه آموزش و پرورش تلاش کرده‌ایم اما افزایش آن تا سقف 40 هزار میلیارد تومان بعید به نظر می‌رسد؛ در هر حال نتیجه قطعی تا روز چهارشنبه مشخص می‌شود.

عباسی اضافه کرد: تصویب معافیت درآمدهای آموزش و پرورش از انتقال خزانه و اختصاصی شدن آن در کمیسیون تلفیق ضریب اطمینان در تأمین بهتر بودجه را افزایش می‌دهد و کمک بسیاری به آموزش و پرورش می‌کند اما رقم دقیق آن مشخص نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
با سلام جامعه توسط معلم ساخته می شود لطفا دیدگاه اقتصادی به آموزش وپرورش نداشته باشید. هرچه بودجه بیشترباشد یعنی سرمایه گذاری بیشتر.البته با نظارت دقیق هزینه شدن. لطفا اجازه جابجایی ردیفهای بودجه و استانی شدن آن را در آموزش وپرورش بگیرید. .از اعمال سلیقه ها جلوگیری کنید.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها