بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس در تشریح نشست کمیسیون متبوعش از حذف بودجه نهادهای خاص در سال آتی خبر داد.
تدبیر24»سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس در تشریح نشست کمیسیون متبوعش از حذف بودجه نهادهای خاص در سال آتی خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد  با اشاره به حذف جدول 17 از بودجه سال 97 گفت: در سال‌های گذشته دولت مواردی را به عنوان کمک به نهادهای خاص و موسسات غیردولتی آموزشی و فرهنگی ذیل عنوان جدول شماره 17 اختصاص می‌داد که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه سال 97 دولت جدولی را که بر اساس آن به نهادهای خاص و موسسات غیردولتی کمک می‌کرد حذف کرد اما بودجه آنها را در زیرفصل‌های برخی وزارتخانه‌ها قرار داد که پیش از این حدود 200 میلیارد تومان برای کمک به این نهادها در بودجه های سالیانه در نظر گرفته می شد.

هدایت بودجه نهادهای خاص برای یارانه سود وام مسکن رزمندگان و معلولان

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق براساس بررسی هایی صورت گرفته تشخیص داد که کمک به نهادهای خاص و موسسات غیر دولتی فرهنگی و آموزشی در شرایط کنونی که حاکم بر بودجه است به صلاح نیست لذا با پیشنهاد نمایندگان و تصویب کمیسیون تلفیق این بودجه حذف شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بودجه برای سود وام مسکن رزمندگان و معلولان به صورت یارانه اختصاص یافت به گونه ای که 80 درصد به عنوان یارانه سود مسکن به رزمندگان و 20 درصد به عنوان یارانه سود مسکن معلولان اختصاص یافت، بنابراین در شرایط فعلی با توجه به مصوبه کمیسیون تلفیق چیزی به عنوان کمک به نهادهای خاص و موسسات غیر دولتی آموزش فرهنگی وجود ندارد و بودجه عمرانی آنها در جای خود باقی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها