بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
برخورد شدید تیبا با نرده‌های فلزی کنار بزرگراه شهید کریمی در شهرری منجر به گرفتار شدن راننده آن شد.
تدبیر24»ساعت 20:50 شب گذشته یک خودروی سواری تیبا در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید کریمی در حال حرکت بود که ناگهان به علت نامشخصی کنترل خودرو از دست راننده خارج شد و به شدت با نرده‌های فلزی حاشیه بزرگراه برخورد کرد.

به دنبال این حادثه، خودروی سواری پس از شکستن نرده‌های فلزی به داخل خطوط ویژه تردد اتوبوسهای BRT که پایین‌تر از سطح جاده بود، وارد و متوقف شد.

با اطلاع این حادثه به سامانه 125 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 90 و گروه امداد و نجات 17 به محل این اتفاق در شهرری، بزرگراه شهید کریمی، روبه‌روی خیابان منتظری رهسپار شدند.

امیر دارایی؛ فرمانده گروه نجات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: پس از رسیدن به محل حادثه بلافاصله به بازدید و بررسی محل پرداختیم که مشخص شد راننده بیست و هشت ساله بر اثر برخورد خودروی تیبا با نرده‌ها داخل اتاقک آن گرفتار و همچنین از ناحیه دست و صورت دچار خراشیدگی شده بود.

وی با اعلام اینکه راننده آسیب جدی ندید، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی و قطع برق خودرو، فرد مذکور را از داخل خودرو بیرون آورده و همچنین خودرو را برای انتقال به پارکینگ تحویل عوامل راهور دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه رانندگی توسط عوامل راهنمایی و رانندگی تهران مشخص می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها