بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
مربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری سرعت بانوان با ابراز رضایت از میزبانی اهواز از اردوی تیم‌ملی وهمچنین رکوردهای ورزشکاران، گفت: مشکل عمده‌ای که دوچرخه‌سواری ایران با آن مواجه است، نداشتن پیست چوبی است.

تدبیر24»ریحانه طالبی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بر پایی آخرین مرحله اردوی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری سرعت در اهواز، اظهار کرد: مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ مالزی را پیش رو داریم که با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی اهواز در این‌جا اردو زدیم. خدا را شکر وضعیت از نظر رسیدگی خوب است و همچنین شرایط پیست نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده است.


وی ادامه داد: ورزشکاران در این اردو شرایط خوبی دارند و رکوردهایشان نیز خوب است و ان‌شاءالله که در مسابقات پیش‌رو نتایج خوبی حاصل شود. در حال حاضر ستاره زرگر در رده سنی جوانان، بانوی خوزستانی حاضر در اردو است که شرایط خوبی دارد و رو به پیشرفت است.

مربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری سرعت بانوان در خصوص ظرفیت خوزستان در این رشته نیز گفت: خوزستان چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان دوچرخه‌سواری با توجه به پیستی که دارد، می‌تواند پتانسیل بالایی داشته باشد. این استان، ورزشکاران بسیاری دارد و می‌تواند نفرات بیشتری را هم به تیم‌ملی معرفی کند. در سال‌های گذشته نیز نفرات خوبی را از خوزستان در تیم‌ملی داشته‌ایم.

وی افزود: با توجه به این‌که اکنون وضعیت پیست دوچرخه‌سواری اهواز بهتر شده است، امیدوارم در سال‌های آینده، ورزشکاران خیلی خوبی را به اردوهای تیم ملی معرفی کنند.

طالبی در پاسخ به این سوال که چه عنوانی را برای تیم‌ملی در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ پیش‌بینی می‌کنید؟ خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال در مسابقات قهرمانی آسیا به سکو برسیم و به کسب مدال خوش‌بین هستیم، چرا که رکوردهای‌ ورزشکاران‌مان خوب است.

وی گفت: خدا را شکر وضعیت خوب است و با توجه به نگاه ویژه‌ای که رییس فدراسیون به بخش بانوان دارد، اردوها برای این بخش به صورت مداوم برگزار می‌شود اما مشکل عمده‌ای که دوچرخه‌سواری ایران با آن مواجه است، نداشتن پیست چوبی است. ما واقعا از نظر سخت‌افزار با مشکل مواجه هستیم. بازیکنان‌مان در پیست سیمانی تمرین می‌کنند و وقتی در پیست چوبی مسابقه می‌دهند، این موضوع در عملکردشان تاثیرگذار است و دچار مشکل می‌شوند.

مربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری سرعت بانوان با بیان این‌که رقبای قوی در بخش سرعت داریم، عنوان کرد: با توجه به این‌که قهرمان جهان و المپیک از آسیا هستند، شرایط سختی داریم و اگر در آسیا بتوانیم کسب سکو کنیم، در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. کشورهایی مثل چین و هنگ‌کنگ در جهان صاحب عنوان هستند و اگر بتوانیم در آسیا با این تیم‌ها بجنگیم و سکو بگیریم، قطعا در مسابقات بزرگ‌تر هم نتیجه خواهیم گرفت.

برچسب ها: تدبیر24 ، پیست چوبی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها