بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
پزشک کاخ سفید گفت: به رغم عادت ترامپ به خوردن فست فود و ورزش نکردن، از نظر جسمانی در شرایطی بسیار عالی است و این بدون شک به دلیل "ژن‌های خوبی" است که خداوند به او اعطا کرده است.
تدبیر24»آدمیرال دکتر رونی جکسون، پزشک کاخ سفید در کنفرانسی خبری درباره نتایج تست سلامت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت: می‌شود این مساله را ژنتیکی دانست. من نمی‌دانم ولی برخی مردم دارای ژن‌های عالی هستند. من به رئیس جمهور هم گفته‌ام اگر یک رژیم غذایی سالم طی 20 سال گذشته می‌داشت، 200 سال عمر می‌کرد! ترامپ به طور قطع ژن‌های خوبی دارد که خداوند به او عطا کرده است.

پزشک کاخ سفید با اعلام نتیجه آزمایشات سلامت رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که وی برای فعالیت در این سمت از نظر جسمانی کاملا آماده است و هیچ مساله منفی در این آزمایشات دیده نشده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، منتقدان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به صورت واضح و شفاف سلامت روان وی را زیر سوال برده و در کتاب "آتش و خشم" نیز که مولف با مصاحبه از کارمندان و نزدیکان ترامپ به رشته تحریر در آورده، این مساله ذکر شده و تردیدهایی بابت آمادگی وی برای پست ریاست جمهوری آمریکا آمده است.

پزشک کاخ سفید با اشاره به نتایج آزمایشات چکاپ ترامپ گفت: تمامی داده‌ها نشان می‌دهد که رئیس جمهوری از سلامت کامل برخوردار است و در تمام مدت دوران فعالیتش در سمت ریاست جمهوری هم همینطور باقی می‌ماند. او ژن‌های باورنکردنی دارد و این چیزی است که خدا به او داده است.

این پزشک همچنین گفت که ترامپ خودش درخواست تست ادراک داده که در آن مشخص شد وی عالی عمل کرده است و افزود: آزمایش موسوم به "ارزیابی ادراکی مونترال" از ترامپ گرفته شد و او از 30، 30 گرفت. همچنین در آزمایش‌های چکاپ این گزینه‌ها مورد آزمایش قرار گرفت و مشخص شد که قد رئیس جمهوری 1.90، وزنش 108 کیلوگرم، ضربان قلبش 68 و فشار خونش 12 روی 7 است.

احتمال می‌رود که ترامپ تغییراتی در رژیم غذایی و تمرینات بدنی‌اش ایجاد کند تا بتواند وزنش را کمتر کند.

وی ادامه داد: فکر می کنم که ترامپ این آزمایش را فرصتی برای نشان دادن سلامت خودش به دیگران می‌داند. او چیزی برای مخفی کردن ندارد. ترامپ در سال جاری میلادی وزنش را کمتر می‌کند. ما درباره رژیم غذایی و تمرینات ورزشی صحبت کردیم. اما او بیشتر به رژیم غذایی علاقه دارد تا ورزش.

برچسب ها: تدبیر24 ، ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها