بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
پدر زمانیکه سرگرم مطالعه روزنامه بود, مورد حمله پسرش که به بیماری روانی مبتلا بود قرار گرفت و با ضربه چاقو به قتل رسید.
تدبیر24»اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپاقرصی» داشته و از دهه‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.
اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هرروزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صفحه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.
برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به‌سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه ۵۰ رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.
در ادامه به بازخوانی حوادث و وقایع جنایی ششم آبان ۱۳۵۵ می‌پردازیم.
پسری با چاقو پدرش را کشت
دیشب جوان بیست و یک ساله‌ای با چاقوی آشپزخانه پدر خودش را کشت.
ساعت ۸:۱۵ دیشب هدایت، چهل و دو ساله تحصیلدار بانک تعاون و توزیع شعبه رودکی تهران در حالیکه در خانه خود واقع در تقاطع رودکی - هاشمی سرگرم مطالعه روزنامه بود مورد حمله پسرش قرار گرفت و با ضربه چاقویی که از پشت صفحه روزنامه بر سینه او وارد آمد، به قتل رسید.
به دنبال این حادثه مأموران کلانتری هشت، متهم به قتل را در حالیکه مقابل خانه خود ایستاده بود، دستگیر کردند و وی در بازجویی مدعی شد که دشمن خود را کشته است.
متهم که به گفته بستگانش دچار بیماری روانی است تا کلاس پنجم ابتدایی درس خوانده و بعد ترک تحصیل کرده است، پرونده این قتل توسط مأموران کلانتری به دادسرای تهران فرستاده شد و ماجرا مورد رسیدگی قرار گرفت.
مرگ با قرص مخدر
ساعت دو بامداد دیروز، زن چهل ساله‌ای به نام «ایران» که بر اثر استفاده بیش از حد قرص مخدر مسموم شده بود درگذشت.
بنابرادعای بستگان متوفی، او به مواد مخدر معتاد بود و سرانجام قربانی این مواد شد.
جسد ایران برای تعیین علت مرگ به اداره پزشکی قانونی منتقل شده است.
پس از ۲۷ سال متهم به قتل دستگیر شد
مردی پس از ۲۷ سال به اتهام کشتن مردی در قهدریجان دستگیر شد و همایونفال؛ بازپرس شماره اول دادسرای اصفهان او را زندانی کرد.
متهم جعفر نام دارد و ۵۰ ساله است، جعفر متهم است ۲۷ سال پیش، شبانه به خانه سید وهاب در قهدریجان رفته و با ضربه‌های چاقو وی را کشته است.
سید وهاب پیش از مرگ، جعفر را قاتل خود معرفی کرده بود، جعفر پس از ارتکاب قتل، به طور غیرمجاز به کویت گریخت و چند سال بعد به ایران بازگشت و با تهیه گذرنامه بار دیگر به کویت رفت.
وی دو سال پیش به ایران بازگشت و در این مدت، در خفا زندگی می‌کرد، مأموران پاسگاه ژاندارمری قهدریجان که او را شناخته بودند وی را دستگیر کردند و بازپرس شعبه اول دادسرای اصفهان او را بازداشت کرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، پدرش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها