بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
بزرگ ترین دلال ها دنیای فوتبال از سال 2013 تاکنون بیش از دو و نیم میلیارد پوند به جیب زده اند. مجموع ثروت بازیکنانی مثل مسی ، رونالدو، ابراهیموویچ و ... به پای ثروت کلی این دلال ها نمی رسد.
تدبیر24»تحقیقات اخیر یوفا حاکی از این است که دلال های رسمی فیفا از سال 2013 تاکنون بابت نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال بیش از دو و نیم میلیارد پوند حق کمیسیون گرفته اند.

بر اساس این گزارش دلال های فوتبالی اکنون بیش از فوتبالیست ها ثروت و قدرت دارند.

32 انتقال بزرگ دنیای فوتبال در سال هایگذشته در مجموع 758 میلیون پوند هزینه در برداشته که در این میان دلال های رسمی فیفا از این انتقال ها پول هایی کلان به جیب زده اند. در این میان سهم برخی از دلال ها در این دو و نیم میلیارد پوند بیشتر از دیگران بوده است. در واقع اکثر نقل و انتقال های دنیای فوتبال حول دو نام می گردد.

بزرگ ترین دلال دنیای فوتبال کسی نیست جز خورخه مندس، کسی که ردپای او در اکثر انتقال های بزرگ دنیای فوتبال دیده می شود. مهم ترین موکل او کریستیانو رونالدو است.

دومین دلال بزرگ دنیای فوتبال مینو رایولا است، او نیز مدیریت انتقال بسیاری از سوپراستارها نظیر زلاتان ابراهیموویچ را بر عهده دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها