بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مغلوب اسپانیول شد و نخستین شکست فصل را تجربه کرد.
تدبیر24»در ادامه بازی های رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری چهارشنبه شب بارسلونا به مصاف اسپانیول رفت و با یک گل از میزبان کاتالانی اش شکست خورد.

بارسا از ابتدا توپ و میانه میدان را در اختیار داشت و می خواست گل نخست بازی را به نام خود ثبت کند. ضربات شاگردان ارنستو والورده جایی در درون دروازه اسپانیول نداشتند. میزبان نتوانست دروازه حریف را تهدید کند و در مقابل به خوبی دفاع کرد. دنیس سوارس بهترین موقعیت این نیمه را از دست داد.

در نیمه دوم بازی باز هم در اختیار بارسا بود اما اسپانیول نیز در خط حمله بهتر شده بود. ایوان راکیتیچ، لوییس سوارس و رافینیا وارد زمین شدند و مهمان هر لحظه بهتر کار می کرد تا اینکه داور یک پنالتی به نفع شاگردان والورده اعلام کرد. لیونل مسی پشت ضربه ایستاد اما دیگو لوپس آن را به خوبی دفع کرد. پس از این اتفاق بازیکنان اسپانیول روحیه گرفتند و به سمت دروازه مهمان حمله کردند در نهایت تلاش هایشان به نتیجه رسید. اسکار ملندو در دقیقه ۸۸ دروازه بارسلونا را باز کرد تا این اولین شکست آبی اناری ها در این فصل رقم بخورد.

آخرین دیدار رفت این مرحله بامداد جمعه بین دو تیم رئال مادرید و لگانس برگزار می شود.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها