بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از اختصاص حدود 25 هزار متر مربع به فضای آموزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: امیدواریم این فضا تا پایان سال 97 به مرحله بهره‌برداری برسد.

تدبیر24»دکتر ناصری‌پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص فعالیت‌های عمرانی این دانشگاه اظهار کرد: اگرچه در زمینه توسعه فضای فیزیکی تلاش زیادی انجام شده است، اما فعالیت‌های عمرانی با توجه به کمبود بودجه خیلی وسیع نیست. بنابراین در حال حاضر در پی ایجاد فضای فیزیکی در محدوده پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم تا بخشی از مشکلات فضای فیزیکی را از طریق آن حل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از ایجاد ساختمان جدیدی در حد فاصل کتابخانه و ساختمان مرکزی این دانشگاه خبر داد و گفت: مرحله مربوط به اسکلت و سفت کاری پروژه تقریبا تمام شده است و در آینده نزدیک وارد مرحله نازک کاری می‌شود.

وی با بیان اینکه این فضا حدود 25 هزار متر مربع است و امیدواریم تا پایان سال 97 به مرحله بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: با ایجاد این فضای فیزیکی بخشی از مشکلات حال حاضر این دانشگاه برطرف می‌شود، چراکه برخی از دانشکده‌های ما در حال حاضر از نظر فضای فیزیکی در تنگنا هستند.

ناصری پور افزود: البته سعی کرده‌ایم هم‌زمان کار بهینه‌سازی فضای موجود را به خصوص فضاهای فیزیکی مربوط به پاویون‌ها و فضاهای رفاهی دانشجویان را اصلاح کنیم و تا جایی که ممکن است فضاهای فیزیکی آموزشی جدیدی را نیز اضافه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پایان خاطرنشان کرد: فضاهای فیزیکی ما فضاهایی نیستند که در دانشکده‌ها آن‌ها را داشته باشیم، بلکه قسمت عمده‌ای از دوره‌های ما در  مراکز درمانی و آموزشی صورت می‌گیرد. بنابراین به دنبال ایجاد فضاهای آموزشی جدیدی از بیمارستان‌ها نیز هستیم که در این راستا سال گذشته بیمارستان "فیروزآبادی" و امسال بیمارستان "هفت تیر" را به این وضعیت ملحق کردیم و امیدواریم بتوانیم فضای فیزیکی مناسبی را برای آموزش‌های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی ایجاد کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها