بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
دنیای فوتبال پر از صحنه‌های دراماتیک است و هر بازی برای خود داستانی دارد که می‌تواند مدت‌ها در خاطرات باقی بماند. لالیگای اسپانیا، اگر به چشم یک استودیوی سینمایی دیده شود، سازنده ۲۰ فیلم برتر تاریخ است.
تدبیر24»نیم فصل اول لالیگا در فصل ۱۸-۲۰۱۷ به پایان رسید و مارکا هر یک از ۲۰ تیم این رقابت‌ها را با یک فیلم مقایسه کرد. عناوین متنوعی در این باره وجود دارد؛ ژانر کلاسیک، فیلم برنده اسکار، سینمای اسپانیا، کمدی، درام و انیمیشن در این فهرست دیده می‌شود.

بارسلونا: شکست ناپذیران

ارنستو والورده، بارسلونا بدون نیمار را قدرتمند کرد و با آرامشی مانند نلسون ماندلا این کار را انجام داد. این در حالی است که لیونل مسی مانند همیشه عمل کرد و به عنوان بهترین بازیکن، نقش اول را بر عهده داشت و بارسا به یک شکست‌ناپذیر تبدیل شد. آن‌ها در مسیر فرش قرمز قرار دارند.

اتلتیکو مادرید:‌ این گروه خشن

اتلتیکو مادرید همانند سم پکین‌پا در هر بازی یک وسترن به نمایش می‌گذارد. هیچ کس دوست ندارد این تیم را نزدیک خود ببیند. در محوطه جریمه این تیم همه نوع بازیکنی دیده می‌شوند و یان اوبلاک پیش از رسیدن شریف سیمون همه چیز را سازماندهی می‌کند. با حضور دیگو کاستا دیگر هیچ تیمی آرامش نخواهد داشت.

والنسیا: معجزه مارسلینو

صدای والنسیا به همه جا رسیده است، جایی که پیش از این واژه مشابه برای تیم والنسیا کنونی وجود داشت. کارگردان مارسلینو گارسیا تورال، مرد آرام باشگاه در حال هدایت تیم به رقابت‌های اروپایی است. والنسیا با او به سرزمین وعده داده شده نزدیک می‌شوند.

رئال مادرید: بر باد رفته

هیچ نشانه‌ای از تیم آگوست دیده نمی‌شود. تابستان سپری شد. در پاییز برگ‌ها ریخت و در زمستان اهداف تیمی که برای پادشاهی تشکیل شده بود یخ زد. لالیگا اکنون برای سفیدپوشان موقتی است. زیدان و شاگردانش منتظر لیگ قهرمانان اروپا، خانه آشنای آن‌ها است.

ویارئال: پیشنهاد بی‌شرمانه

پس از خداحافظی فران اسکریبا و جانشینی کایخا اکنون تیم به حضور در اروپا امیدوار شده است. برنامه زمستانی تیم مبنی بر فروش باکامبو نیست ولی فوتبال چین ممکن است روبرتو فورد را فریب دهد چون پیش روی خود ۴۰ میلیون یورو می‌بیند و با این اتفاق شرایط اقتصادی باشگاه بهتر خواهد شد.

سویا: مهاجمان صندوق گمشده

باشگاهی که در سال‌های اخیر در فینال‌های بزرگ حضور داشت با بریتسو آرامش خود را از دست داد. آن‌ها که در جست‌وجوی قهرمان جدید بودند روی هریسون فورد ایتالیایی یعنی مونتلا تمرکز کردند. سرمربی ایتالیایی نقشه خوبی برای این فصل ندارد. به همین خاطر برخی از هواداران مسیر روشنی برای تیم خود نمی‌بینند.

رئال بتیس: شب بزرگ من

شب ششم ژانویه یک رسوایی در سویا رخ داد. رئال بتیس به سانچس پیسخوان حمله کرد که تا بامداد به طول انجامید. خواکین  آقای این جشن بود و ستینن مانند الکس د لا ایگلسیا هوشمندانه بود.

ایبار: هر یک‌شنبه کذایی

مدل تیم ایبار مانند یک تیم دانشگاهی است. زیرک پیر یعنی مندیبیلار در نیمکت حضور دارد و او آل پاچینو ایپورا است، سرزمینی که بازی برای هر تیمی سخت است. سرمربی ایبار می‌داند چگونه به تیمش یک‌شنبه هر هفته انگیزه بدهد. او می‌داند باید چه کار کند.

ختافه: بازگشت

بازگشت به ریشه‌های خود آسان نیست. ماموریت خوسه بوردالاس یک سازماندهی مانند پنه لوپه کروس است. اگر خانواده ختافه نظم و تعادل را حفظ کند عجیب نخواهد بود کارگردان پدرو آلمودواور با اسکار به پایان فصل برسد.

خیرونا: بهتر از این نمی‌شود

آن‌ها شگفتی‌ساز نیم فصل بودند. خیرونا زندگی را برای همه حریفانش سخت کرد. ماچین، جک نیکولسن است. آن‌ها بهترین نتیجه ممکن را در لالیگا کسب کردند.

سلتاویگو: بی‌گناه

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها