بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۰۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
دمشق آمادگی خود را برای شرکت در مذاکرات وین اعلام کرد و نسبت به هرگونه اقدام نظامی ترکیه در سوریه هشدار داد.
تدبیر24»فیصل مقداد، معاون وزیر خارجه سوریه تصریح کرد: دمشق در مذاکرات وین در ۲۵ و ۲۶ ماه میلادی جاری (پنجم و ششم بهمن ماه) در وین شرکت خواهد کرد.

پیشتر استفان دی‌میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه از مخالفان و دولت این کشور خواسته بود تا در این مذاکرات شرکت کنند.

از سوی دیگر، فیصل مقداد خاطرنشان کرد: تحرکات ترکیه باعث نگرانی بسیار ما است و ما به فرماندهی ترکیه نسبت به هرگونه اقدام نظامی هشدار می‌دهیم.

وی عنوان داشت: هرگونه اقدام نظامی ترکیه با برخورد مناسبی از سوی سوری‌ها مواجه خواهد شد.

این مقام سوری تاکید کرد: تحرکات نظامی آنکارا وضعیت ترکیه را به عنوان یکی از حامیان سازش پیچیده می‌کند، چراکه ترکیه بدین صورت خود را در یک سطح با گروه‌های تروریستی معرفی می‌کند.

وی افزود: نیروهای پدافند هوایی سوریه کاملاً قدرت خود را بازیافته‌اند و این نیروها آماده ناکام گذاشتن هر تجاوز هوایی ترکیه هستند.
برچسب ها: تدبیر24 ، نشست وین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها