بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
روزنامه نیویورک تایمز نوشت که رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد اقدامات مربوط به انتقال سفارت از تل آویو به قدس را سرعت بخشد و از سال 2019 سفیر آمریکا فعالیتش را در قدس شروع می‌کند.
تدبیر24»روزنامه نیویورک تایمز نوشت: دولت آمریکا قصد دارد دفتر دیوید فریدمن، سفیر این کشور در اسرائیل را در سال 2019 به ساختمان کنسولگری آمریکا در محله ارنونا در جنوب قدس منتقل کند. وی سال 2019 کارش را در ساختمان جدید شروع خواهد کرد تا زمانی که ساختمان سفارتخانه در قدس ساخته شود.

این روزنامه در ادامه نوشت: طرح‌های جدید آمریکا درباره کنسولگری نشان می‌دهد که این کشور دیگر به تبعات انتقال سفارت و اعتراضات فلسطینی‌ها و جهان عرب و اسلام اهمیتی نمی‌دهد. فریدمن پیشنهاد داده که کارکنان سفارتخانه از تل آویو به مقر کنسولگری در قدس منتقل شوند تا زمانی که ساختمان جدید سفارتخانه ساخته شود اما رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا خواهان به تأخیر انداختن انتقال کارکنان شده تا ساخت مقر جدید سفارت تکمیل شود و کارکنان از هرگونه پیامدهای امنیتی در امان بمانند.

این روزنامه نوشت: با وجود برخی مخالفت‌ها در آمریکا، ساختمان ارنونا در قدس که به شهروندان آمریکایی خدمات کنسولی می‌دهد برای استقبال از فریدمن آماده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها