بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس گفت: شامگاه روز گذشته، تصادف یک دستگاه تریلی با سواری پراید در محور سلماس - خوی ۳ کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

تدبیر24»عمار فرید در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با این تصادف شدید گفت: در ساعت 18:32 شامگاه روز گذشته پیرو اعلام یک مورد تصادف جاده ای تریلی با سواری پراید در 20 کیلومتری محور سلماس - خوی در گردنه قره تپه, نیروهای فوریت های پزشکی و هلال احمر و آتش نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شدند .

فرید بیان کرد: این تصادف متاسفانه 3 فوتی و یک مصدوم داشت که بنا به گفته حاضرین در صحنه همگی اهل روستای قطور شهرستان خوی بودند و با توجه به شدت حادثه و پس از انجام عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر و آتش نشانی، فرد مصدوم توسط اکیپ فوریتهای پزشکی خوی به بیمارستان خوی و افراد فوتی نیز به سلماس اعزام شدند .

وی در خصوص دستگاه های امدادی حاضر در صحنه افزود: علاوه بر نیروهای هلال احمر، آتش نشانی و فوریتهای پزشکی سلماس، نیروهای فوریتهای پزشکی خوی، پلیس راه خوی سلماس، نیروی انتظامی، نیروهای راهداری و آمبولانسهای فوت بر شهرداری سلماس نیز در صحنه حضور داشتند و اقدامات لازم را در خصوص کنترل ترافیک، رهاسازی ‌و امدادرسانی حادثه دیدگان را به خوبی انجام دادند. 

رییس مرکز فوریتهای پزشکی سلماس خاطرنشان کرد: همچنین تصادف شدیدی نیز توسط سواری پیکان وانت و کامیون باری در همین محدوده از محور سلماس - خوی به وقوع پیوسته بود که متاسفانه دو فوتی در پی داشت.

فرید تصریح کرد: با توجه بارش های جوی اخیر و کوهستانی و خطرناک بودن محورهای مواصلاتی از رانندگان عزیز تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت مسافرت حتما قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و بستن کمربند ایمنی را مورد توجه قرار دهند .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها