بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
حقوق معلمان حق التدریس آزاد بیش از 4 ماه است که به پرداخت نشده است .
تدبیر24»بر اساس این بند قانونی ، مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به پرداخت حقوق معلمان حق التدریس آزاد به صورت ماهانه و هم زمان با سایر شاغلان آموزش و پرورش می نماید.

متاسفانه با گذشت 4 ماه از سال تحصیلی این عزیزان ریالی بات حقوق دریافت نکرده اند .از جمله اشکالات مطرح در محاسبه و پرداخت حقوق معلمان حق التدریس آزاد نبود یک سیستم جامع و کامل محاسبه حقوق و دستمزد برای این معلمان کاملا مشهود می باشد.

نکته قابل ذکر تفاوت چشم گیر در محاسبه و پرداخت حقوق در استانهای مختلف است ؛به عنوان مثال معلم حق التدریسی در یک استان با مدرک لیسانس و 24 ساعت تدریس در هفته،دریافتی 840 هزار تومان و در استان دیگر 920 هزار و در استان دیگری 980 هزار تومان گزارش شده است ،این عدم هماهنگی در پرداخت حقوق در استانهای مختلف نشان از ضعف سیستم محاسبه حقوق و دستمزد را می رساند.

شایان ذکر است این عدم هماهنگی در محاسبه حقوق نارضایتی شغلی را به همراه خواهد داشت.

از مسئولان امر تقاضای رسیدگی با این امر مهم را خواستاریم تا حقی از کسی ضایع نشود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها