بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۷۲ میلیارد ریال طی یک هفته گذشته خبر داد.
تدبیر24»سردار عزیزاله ملکی، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با همکاری ماموران انتظامی طی یک هفته گذشته،با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ، ۸۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران ۴۴۲ هزار نخ سیگار، ۱۶ هزار و ۷۰۳ متر پارچه، ۱۶ تن و ۲۳۴ کیلو چای، ۱۵۷دستگاه لوازم خانگی، ۴ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت، یک هزار و ۲۶۳ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ، ۷۰ راس دام،۲۲تن و ۵۰۰ کیلو برنج و ۱۲ هزار و ۵۵۰ ثوب البسه قاچاق کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی استان در ادامه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی یک هفته گذشته را ۳۷۲میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: ۳۳۰میلیارد ریال از کالاهای مکشوفه جزء کالاهای قاچاق از دست رفته محسوب می شود.
سردار ملکی بیان کرد: در یک هفته گذشته ۱۰۸ فقره پرونده زیر یک میلیارد ریال و ۸ فقره پرونده بالای یک میلیارد ریال تشکیل و ۱۲۲ متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع ، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها