بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
مهاجم ایرانی الغرافه به هواداران این تیم قول داد که گل‌های زیادی برای‌شان به ثمر برساند.
تدبیر24»سایت سازمان لیگ ستارگان قطر مصاحبه‌ای اختصاصی با مهدی طارمی ستاره جدید الغرافه قطر انجام داده است.

طارمی در این گفتگو ضمن ابراز خرسندی از حضور در دوحه گفت: در این مدت به خوبی از سوی اعضای تیم حمایت شدم و انگیزه زیادی دارم که پس از 4 ماه محرومیت به میدان برگردم.

وی ادامه داد: در اولین گام باید مقابل السد به میدان برویم که بسیار قدرتمند است اما این بازی باعث شده انگیزه بیشتری داشته باشم. همه در الغرافه می خواهیم پیروز شویم و اعتماد به نفس تیم بالا برود.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره علت حضور در لیگ قطر گفت: اشکان دژاگه و مسعود شجاعی که سابقه بازی در قطر را دارند و همچنین پورعلی گنجی و رفیعی که اینجا بازی می کنند مرا تشویق کردند و اطلاعاتی از الغرافه و لیگ ستارگان به من دادند.

وی درباره هم تیمی شدن با وسلی اشنایدر گفت: بدون شک بازیکن بزرگی است که کارنامه پرافتخاری دارد و شکل بازی اش را دوست دارم. حضورش در الغرافه به سود ما و حتی فوتبال قطر خواهد بود.

طارمی گفت: به الغرافه آمده ام تا قهرمان شوم به هواداران نیز قول می دهم گل های زیادی برای این تیم به ثمر برسانم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تیم ملی ایران بتواند در جام جهانی از مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کند.
برچسب ها: تدبیر24 ، الغرافه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها