بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال و مربی تیم ملی بزرگسالان با بیان اینکه هدف خادم از قبول سرمربیگری تیم ملی کمک به کشتی است، تاکید کرد: خادم توانایی بالایی در مباحث فنی و تاثیرگذاری بر کشتی گیران دارد.

تدبیر24»علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، درباره حضورش در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اظهار کرد: از آنجا که همکاری و نزدیکی هر چه بیشتر رده امید و بزرگسالان از اهمیت بالایی برخوردار است از بنده نیز به عنوان سرمربی رده امید خواسته شد تا در رده کادر فنی رده بزرگسالان نیز حضور داشته باشم و کمک کنم. این موضوع می تواند باعث کمک به هر دو رده امید و بزرگسالان شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان پس از حضور رسول خادم در راس این تیم و معرفی کادر فنی جدید نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و کشتی‌گیران تمرینات خود را بصورت منظم پیگیری می‌کنند. سه رویداد جام تختی، مسابقات آسیایی و جام جهانی را در پیش داریم و سعی می‌کنیم تیم‌هایی خوب و آماده را عازم این رقابت‌ها کنیم.

وی درباره ترکیب تیم‌های اعزامی به این ۳ رویداد و اینکه در کدامیک تیم ملی با نفرات اصلی حاضر خواهد شد، گفت: هنوز این موضوع و ترکیب نفرات مشخص نشده اما قصد داریم در مسابقات قهرمانی آسیا با ترکیبی از نفرات با تجربه و جوان شرکت کنیم. جام جهانی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برای دفاع از عنوان قهرمانی به آمریکا برویم اما هنوز ترکیب نفرات در این رویداد مشخص نشده است.

رضایی درباره برخی انتقادات مبنی بر اینکه چرا خادم در کنار کار پرفشار ریاست فدراسیون و حضور در هیات رییسه اتحادیه جهانی، سرمربیگری تیم ملی را نیز قبول کرده است، خاطرنشان کرد: خادم تاثیرات زیادی در رشد فنی کشتی‌گیران دارد.علاوه بر این توانایی بالایی نیز در امر مربیگری و اجرای روش‌های فنی دارد و قصد او از حضور در تیم ملی کمک به کشتی ایران است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه ریاست فدراسیون کشتی و سرمربیگری تیم ملی هر دو کاری سخت و پرفشاری محسوب می‌شود و کار شبانه‌روزی را می‌طلبد سختی کار برای او مضاعف است و فشار زیادی را وارد می‌کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، خادم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها