بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
مدیرعامل صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان با حضور در خبرگزاری برنا از برنامه‌های ویژه و حمایتی این صندوق برای ورزشکاران خبر داد.
تدبیر24»محمد خرم، مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران و مدیر عامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور امروز با حضور در خبرگزاری برنا درخصوص برنامه‌های آتی صندوق برای رفاه حال پیشکسوتان و قهرمانان صحبت کرد.

خرم با اشاره به اینکه قهرمانان ورزشی همچون شهیدان و ایثارگران از سرمایه‌های ملی این کشور هستند اظهار داشت: درخصوص بیمه تکمیلی  و سرمایه عمر آنها نیز برنامه ویژه‌ای داریم و ورزشکاران ما که عمر خود را برای اعتلای نام ایران گذاشته‌اند از آن استفاده خواهند کرد. همچنین برنامه‌هایی برای این عزیزان در دست داریم که پیشکسوتان و خانواده ایشان ما بتوانند به راحتی از مجموعه‌های ورزشی استفاده کنند و خدمات رفاهی برای آنها در نظر خواهیم گرفت. 

مصاحبه تکمیلی با مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان به زودی از همین خبرگزاری منتشر خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، قهرمانان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها